hétfő, március 30, 2015

Rózsák - menta alapon


A FUN Lacquer Queen lakktesztben ígértem nektek nail artot is, jöjjön hát az egyik. Mint látjátok a Queen fedőlakként lett használva, menta alapon. Erre mindenféleképpen egy virágos motívumot szerettem volna, keresgéltem kicsit, és rábukkantam ERRE a képre. Nem voltam benne biztos, hogy jól fog mutatni ezen a kicsit díszesebb alapon, de végül egészen megtetszett.
Először a fekete levél és szár mintát festettem fel akril festékkel, majd a rózsák következtek, amikhez a fenti képen látható lakkokat használtam. Gondoltam egyet és lemattítottam, szerintem jót tett neki.
A gyűrűs ujjamat le is videóztam, de csak 15 másodperces instás vidi van róla, youtube-os hosszabb videóra most nincs időm. A videót (remélhetőleg) EZEN a linken meg tudjátok nézni. Sajnos még mindig nem vagyok hozzászokva a videózás közbeni festéshez, ezért mint látjátok a gyűrűs ujjam nem lett olyan precíz mint a többi :D








Hogy tetszik?

10 megjegyzés:

  1. Így viszont egyszerűen imádom fedőlakként is a FUN Lacquer Queen-t *-* Nagyon tetszik a manikűr :3

    VálaszTörlés
  2. Jók ezek a pelyhes lakkok így használva, mindig olyan lebegős lesz tőle a felette lévő minta :) Nagyon csinos mani, a videót is megnéztem.

    VálaszTörlés
  3. Szipi-szuper! Imádom a menta-korall párosítást! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kommenteket! :) Örülök, hogy tetszik nektek!

    VálaszTörlés