szerda, március 25, 2015

Lakkteszt | Crytal Nails Hard Lacquer 55


Most valószínűleg meg fogtok döbbenni, hogy mit keres egy rózsaszín lakk a blogon, DE! Ez tulajdonképpen nem 100%-ig rózsaszín, hanem van benne egy kis lila tónus is. Érdekes módon egy ilyen árnyalatot kerestem tavaly nyár óta (minden pink "utálatom" ellenére). Magam sem értem, de a hideg tónusú rózsaszíneket egyre jobban elviselem magamon.
Azért azt leszögezem, hogy még ez sem a hőn áhított szín, mert ahhoz túl rózsaszín, egy picit több lilát még elviselnék. Naillandtől nem merek rendelni, mert ez annyira nehezen fotózható szín, hogy nem bízom a swatchokban és nem akarok beleesni abba a hibába mint pl. korall lakk esetében (mert két lakkot is rendeltem korall címszó alatt és vagy túl rózsaszín vagy túl barack lett az ízlésemnek), szóval megpróbáltam a Rossmannban utána nézni. (De azért ha van javaslatotok az ilyen kicsit rózsaszín, de inkább lila, hideg tónusú lakkokra akkor azért ne habozzatok leírni kommentbe! :D) Crystal Nails lakkot még sohasem vettem (pedig minden egyes alkalommal végignézegetem őket), de mivel most kifejezetten ezt a színt kerestem ezért meg is akadt a szemem rajta.


Mint ahogy említettem az ilyen élőben is nehezen behatárolható színek a fényképezőgépnek is kihívást jelentenek, ezért igencsak meg kellett küzdenem a fotókkal. Úgyhogy a bőröm színe kicsit sárgásabb lett, de legalább a körmök nagyjából megfelelnek a valóságnak, bár ismételten nem győzöm hangsúlyozni: ahány monitor annyi beállítás, ebből következően biztos vagyok benne, hogy a társaság fele vagy teljesen rózsaszínnek fogja látni ezt a lakkot vagy inkább lilának.
Éppen ezért írom le mindig szavakkal is a színt, már amennyire sikerül megfogalmazni. Tehát határozottan rózsaszín, de hideg lila tónussal. 


Aztán hogy magáról a formuláról is írjak valamit: meglepően jó minőség! Nem tudom miért számítottam rosszabbra, elvégre a márka elég nagy népszerűségnek örvend műkörmös berkekben. A lényeg, hogy két rétegben tökéletesen fed, de gyorsan kell vele dolgozni, mert viszonylag hamar szárad, és ehhez félmatt finish is társul (a képeken nem használtam fedőlakkot). Érdekes a textúrája, mert nem mondanám krémesnek, valószínűleg a magasabb pigmenttartalom miatt olyan "szárazabb". Hát ezt tényleg nem tudom jobban leírni, de egyáltalán nem sűrű, könnyen kenhető, és az ecsete is szuper. Legközelebb tutira szétnézek köztük még jobban, mert nagyon bejön a minősége.





Egy kis nail art is történt vele, de mivel nem lett annyira jó, ezért nem mutogatom külön bejegyzésben. A KBShimmer Dressed To Gild lakkal (fú nagyon kéne már erről is írni bejegyzést...) készültek el a virágok, majd fehér akril festékkel festegettem meg a részleteket. Látjátok, hogy ezen a képen nem állítgattam annyira a színeket, ezért sokkal lilásabb.
Egyébként még biztosan fogjátok látni a lakkot nail art bejegyzésben, mert szerintem egy szuper tavaszi/nyári szín, és már alig várom, hogy újra használhassam.


Próbáltátok már a Crystal Nails körömlakkjait?
Mi a véleményetek erről a színről?

8 megjegyzés:

  1. Először a márkán lepődtem meg, utána meg azon, hogy rózsaszín??? :)))) De igazad van, van benne lila is. Nekem azokon a képeken nagyon tetszik, ahol tompa a színe.
    Még nincs ilyen márkájú lakkom, messze a Rossmann.
    Naillandtől mire én is rendelek valamit, ezer képet végignézek róla, de sajnos nem minden márkáról van fent kép.

    VálaszTörlés
  2. Az első kép láttán meg is lepődtem :D De nem értem,miért nem kedveled a rózsaszínt?
    Amúgy nagyon szép ez a lakk csodás a színe,rajtad valami brutál jól néz ki,na meg a díszítés....elsöprően szép lett.Szerintem meg is veszem magamnak.
    egy "rózsaszín" fan :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a CN lakkokat, van belőle 4 is, mind különleges finisű. (FD4, FD3, 116, 48) Az Essence-nek volt ehhez a rózsaszínhez hasonló árnyalata: 174 Purple sugar. Csini lett a díszítés :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Mindig megnézegettem a lakkokat, de olyan kis gagyinak tűntek. :D Pedig ez a szín... whao! Bár valószínűleg azért is vagyok elvarázsolva, mert a lakkozási technikád, a fotóid minősége brutálisan gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a szín! Nekem nincs még ettől a márkától lakkom, valahogy annyira nem volt szimpi, de nem tudom megmondani miért :D

    VálaszTörlés
  7. Hű tényleg szuper ez a szín! Hasonlóm van cg-be, de az förtelmesen pattog. Kiderült, hogy uv fényben világít is, valószínű ennek köszönhető a rossz összetétel.

    VálaszTörlés
  8. AMikor megláttam instána fotót azt hittem beteg vagy, hogy rózsaszín?! :D De gondoltam, hogy inkább a lilás beütése miatt kerülhetett a kosaradba. :) Szerintem szép szín. :) És ezzel a mintával...

    VálaszTörlés