kedd, február 24, 2015

Lakkteszt | Glam Polish - That Old Black Magic


Mai teszt alanyunk megint egy Glam Polish lesz. Igazából amikor megrendeltem nem voltam benne biztos, hogy mire számítsak mert annyira sok swatch nem volt róla de megtetszett mert sötét és holos, ilyesmi lakkom még nem volt. Aztán amikor megérkezett a legkellemesebb meglepetés ért, ugyanis apró pelyhecskék is vannak benne :) És mint azt már a legtöbben tudjátok, pehely mániás vagyok.
Tehát, maga a "szín" sötét szürke szerintem, de láttam ahol feketének írták. De nekem ez határozottan szürke. Az alapja holografikus, és mindenféle színű apró pelyhecskékkel is meg van szórva, így árnyékban és fényben is egyaránt izgalmas.


Az első réteg nagyon átlátszó volt, rögtön el is könyveltem, hogy oké, ez 3 réteges lakk lesz, de a 2. közepesen vastag réteg végül szépen kiegyenlítette a fedést. Fedőlakkot mindenképpen kell rá kenni, mert a kis pelyhek miatt érdesebb marad a felülete.
A pelyhek ellenére könnyű lemosni, nem fogott meg semmit, teljesen elégedett vagyok a lakkal minden szempontból.

A képek (szokás szerint) mindenféle fényviszonyban készültek, lámpa, természetes fény (kint, bent), hogy a lehető legteljesebb módon mutassam be a lakkot. 1 réteg fedőlakkot használtam, de talán kellett volna egy 2. réteg is, mert néhol egy picit még így is egyenetlen a felszín.

Bár elég sötét, de úgy érzem, hogy nyáron is sokat fogom hordani, már csak a holo hatás miatt is, de szerintem nail artnak is jó alap lesz.

És végezetül megemlíteném azt is, hogy mennyire baromi jól illik a név ehhez a lakkhoz! Valóban mágikus és boszorkányos és áhhh, telitalálat a név! :)











Hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!
    Nagyon szeretem a Glam Polish körömlakkokat, igaz csak 4 darabom van, de teljesen elégedett vagyok velük a minőséget illetően, illetve -szerintem- jelenleg ebből a márkából kapható a legkülönlegesebb színek, amilyenekhez hasonló nincs a gyűjteményemben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jók a GP lakkok, tervezek még venni, jó pár ki van nézve, csak kár, hogy messziről kell rendelni. Nem bánnám ha a Nailland tenne ez ügyben (is) lépéseket :D

      Törlés
  2. Nagyon összetett kis lakk, izgalmasan sok arcát mutatja ;)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, szuper kis lakk ez, bármilyen fényviszonyban szépséges.

      Törlés
  3. Ó, ez nagyon az én színem :)

    VálaszTörlés
  4. Óh, csorog a nyálam azokra a makroképekre. Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez tipikusan olyan lakk ami közelről érdekes csak, mert távolabbról (ha nem holózik éppen) csak egy sima sötét szürke lakk, úgyhogy kell a makrókép :)

      Törlés
  5. ez az én színem is.csodálatos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, hogy neked is tetszik, valóban nagyon különleges lakk.

      Törlés
  6. Szép ezekkel a pelyhekkel, főleg fényben!

    VálaszTörlés