szerda, február 11, 2015

Born Pretty Store nyomdalemez BP-L 007


Tegnapra terveztem ezt a bejegyzést, de a technika közbeszólt, szerencsére sikerült gyorsan megoldani a dolgokat és ma már hozom is a bejegyzést. A Born Pretty Store új, téglalap alakú nyomdalemezei közül mutatom meg ma a BP-L 007-est, ami szerintem a legszebb mind közül. A terméket tesztelésre kaptam!
Egyszerűen imádom rajta a mintákat. Tudjátok jól, hogy én inkább szabadkezes manikban utazom, de ha nyomdázok, akkor szeretek olyan mintákkal nyomdázni, amire igen kevés az esély, hogy szabad kézzel meg tudnám festeni elfogadható minőségben. És ezek pont ilyenek, mesések ezek a vintage virágos, indás minták. A lemezen összesen 25 db minta található, 15 egész körmös, és 10 db kicsi. A kicsik közül csak az első oszlop utolsó 3 és a 2. oszlop 3. mintája tetszik, a többit esetleg csak valami tematikus manikűrnél tudnám elképzelni. A nagy minták közül azt sorolom ami NEM tetszik: 2. oszlop utolsó, 4. oszlop utolsó és 5. oszlop utolsó.


A lemez minősége elég jó, ezt majd a videó is bizonyítja, mivel ott egy sima Moyra fehér lakkot (03) használtam a nyomdázáshoz és teljesen jól fel tudtam venni az összes mintát. A videóban az összes mintát megmutatom nyomdapárnára nyomva, így elég hosszú lett, de ha esetleg valaki gondolkozik a megvételén annak esetleg jól jöhet ha látja a mintákat külön-külön.


A nagy minták egyébként 1,5 cm szélesek és 1,6-1,8 cm hosszúak, tehát nem a szuper hosszú körmökre tervezték, de az én körmömnek pont ideálisak.
A lemez kapott egy rózsaszín műanyag alapot, erre van felragasztva maga a fém lemez. Igazából kicsit olcsó hatása van a műanyagnak, és a ragasztás sem valami tartós, mert már kezd felválni az egyik sarka. De hát muszáj majmolni, így a BPS is beszállt a játékba. Láttam, hogy a lemezekhez már papír tok is jár, én még nem kaptam ilyet hozzájuk, mivel a csomagot még Karácsony előtt küldték el és gondolom ez valami újdonság lehet.

A lemezt ITT tudjátok megvenni, a CSBQ10 kóddal pedig 10% kedvezményt kaptok.



Természetesen manikűrt is készítettem, mégpedig hármat is, mivel már majd egy hónapja üdül nálam ez a lemez, így volt alkalmam kipróbálni többször is.
Elsőként a hétfőn megmutatott Vortex az alap és az egyik kedvenc mintám került rá (bocsi, a mutató ujjamon látványosan félrenyomtam :D). Nekem nagyon tetszik, japán kerámia beütése van, de tudom, hogy ez talán a többségnek túl sok én viszont szeretem a csicsát :D Itt is a fehér Moyrával nyomdáztam.





Másodjára egy sokkal kifinomultabb mani következik. Az alap az Essie - Lady Like és a Moyra lila Metal Effect lakkal nyomdáztam. Nagyon tetszik az alaplakk fényes és a nyomda kicsit mattos ellentéte, nagyon fancy lett :D




És a harmadik mani nem lett életem főműve, mert a China Glaze - Emotion nem állt épp a helyzet magaslatán, illetve a mutató ujjamon sikerült levágnom a minta egy részét mivel ezek a körmök matricaként készültek el. Szóval több helyen is hibás ez a mani, és csak azért mutatom meg, mert nagyon tetszik a színpárosítás. Az alap egyébként a Moyra Gel Look 925 Desireé, és az egész le lett mattítva.





18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mindegyik! Nekem is felvált a rózsaszín alap, de egye fene, amikor ennyire könnyű nyomdázni a lemezzel. (Azzal az eggyel, ami nekem van ilyen rózsaszín :D
    A kék-fehér mani őrületesen jó.
    Kicsit belezavarodtam a mintákba a leírásnál, nem oszlop az a sor?
    Én is Moyra 03-mal szoktam nyomdázni, de megvan a Chantal is (fehér gel look), mindegyik jó.

    VálaszTörlés
  2. De de, oszlop az! :D Köszi, javítottam! :D
    És igen, én is eltekintek a felválástól, pláne, hogy nem is tetszik mert rózsaszín, lehet le is szedem végérvényesen, csak attól félek, hogy az alja ragacsos marad és nincs kedvem vele szöszölni :D

    VálaszTörlés
  3. Hűű az a kék-fehér manid eszméletlen gyönyörű*-* De a többi is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Én is, nekem is mindet! Csodásak! Tiszta színorgia! :D

    VálaszTörlés
  5. Mind nagyon szép, de a csicsás a legjobb. Persze az is igaz, hogy bármi, ami kékfestéses porcelánra hajaz, legalább kétszer annyira tetszik, mint egyébként tetszene (körmök, ruhák, stb)

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik tetszik, nagyon szép manikat nyomdáztál :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, megint kiderült, hogy még több BPS lemezre van szükségem... :D Na de sebaj, ami késik... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szerintem ez az egyik legszebb az újak közül, érdemes beszerezni!

      Törlés
  8. Csodás lett mindhárom mani, de az abszolút kedvencem a harmadik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! Hát, szerintem az kicsit bénácska lett, bár valóban nagyon szép lenne ha mindent úgy csináltam volna ahogy kellett volna :D

      Törlés
  9. Nagyon szépek a minták, a manikűrjeid meg... Egy napra annyira szeretnék Te lenni és egész nap nyomdázni meg alkotni :P

    VálaszTörlés
  10. Szupi ez a lemez, nekem is megvan, én is pont ezt a két mindát próbáltam eddig. :D vagy kettőt abból, amit te is. :) Nagy kedvenc lesz úgy érzem. :) Nagyon szépek lettek a manikűrök. :)

    VálaszTörlés