szerda, június 11, 2014

Filmajánló | Heute Bin Ich Blond


Mára egy könnyedebb bejegyzést hoztam. Mivel mostanában inkább sorozatokat ajánlgattam nektek, ezért úgy gondoltam, hogy itt az ideje egy kis filmes csemegézésnek is.
Egy drámára esett a választásom, ami annak ellenére, hogy német (nem szeretem a német filmeket, mert a színészek általában túljátsszák a szerepet, sokszor a rendezésről is ordít, hogy német...ugyanez a helyzet a mai magyar filmek többségével is, a témaválasztásról nem is beszélve) szerintem nagyon jól sikerült. A főszereplőt alakító Lisa Tomaschewsky egész tehetséges, és ha nem hallom, hogy németül beszélnek benne - mert szerintem még nincs hozzá magyar szinkron - akkor szinte el is felejtem, hogy német.

A történet egy életvidám 21 éves lányról szól, akinél rákot diagnosztizálták. Az ő küzdelmét követhetjük végig, ami hol reményekkel, hol haraggal, hogy kétségbeesett bulizásokkal teli. Elejét veszi a hajhullásnak, és saját maga borotválja le az egyébként bámulatosan szép haját, majd hangulatváltozásait különböző színű és stílusú parókákkal tükrözi.
Többet nem szeretnék a filmről elárulni, aki szereti a humorral tűzdelt drámát sírással vegyes nevetéssel, annak nagyon ajánlom :)




Szokás szerint angol/magyar leírás, online nézhetőség (magyar felirattal) és trailer (sajnos nem találtam még csak angol feliratos trailert sem, de legalább a film atmoszféráját le lehet belőle szűrni):

IMDb     Filmadatbázis     Online


3 megjegyzés:

  1. végre nem kell könyörögnöm senkinek filmért, köszi! :D

    VálaszTörlés
  2. én is kiszemeltem már :)

    VálaszTörlés
  3. natUShka: :D nincs mit. Remélem tetszett!
    Nóra: :) nekem tetszett nagyon.

    VálaszTörlés