péntek, június 20, 2014

Bug Alert!


Egy kis nosztalgiázás gyanánt mutatok egy nail artot a Dance Legend - Sulley lakkal ami egészen bogarasra sikerült :D Szerintem nem csak engem emlékeztet a multikróm hatás (legyen az olívazöld vagy kékes/lilás) egyes bogarak kitin páncéljára... szóval nem kellett messzire szaladni az ötletért.
Az inspiráció forrása EZ a kép volt, egész egyszerűen felfestettem a kis bogárkát fehér akril festékkel. Megint az a helyzet állt elő, hogy a körmöm túl kicsi a mintához, ezért az egyes körmeimre csak a bogár egyes részei kerültek fel. A feje, a lába, a potroha...
Egyébként irtózom a bogaraktól, legyen az repülő vagy ugráló vagy mászó...ne tudjátok meg mekkorákat sikítok ha napozás közben rám száll valami kis apróság, vagy akár nagyobb darab. Nem tehetek róla, de ez van, nem bírom őket elviselni. Egyedül a pókoktól nem félek, volt egy idő amikor még be is fogtam őket befőttes üvegbe. A többitől viszont kiver a frász.
Legszívesebben én is így látnám az összes bogarat, rovart ahogy a körmeimen...DARABOKBAN :D :D


A feje sikerült a legjobban szerintem, kis cukin néz rám a hüvelyk ujjamról :)





Uhh, itt annyira szépek a színek <3


Mit szóltok hozzá?
Van még valaki rajtam kívül aki ennyire irtózik a bogaraktól?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki ez a minta, tényleg igazán bogaras :D A feje mintha kicsit morcos lenne amúgy :D

    VálaszTörlés
  2. A bogarakat csak házon kívül szeretem látni, de ez a lakk!! :) Felvidítottál ezzel a manikűrrel :D

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet betelni vele, meseszép *.*

    VálaszTörlés
  4. juujjjjujujujjj de meseszép :D nagyon szép lett a nail art is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :D Tényleg bogaras. :D

    VálaszTörlés
  6. Durci bogár :D Szuper lett :) Egyébként én pont fordítva vagyok ezzel, mert én a pókokat rühellem, a többi ízeltlábúval viszont nincs bajom :)

    VálaszTörlés
  7. Veszedelmesen szép ez a Dance Legend lakk...szerelmes lettem! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. FranCiiska: :D morcos, de olyan kis cukin morcos :D
    Audrey80: Én még házon kívül se szívesen :D Örülök, hogy sikerült felvidítani :)
    You You: Köszike! :)
    pampuska: Köszi, örülök, hogy tetszik :)
    Megaera: Óh, köszi szépen! ^^
    Miss Sziszi: :D köszi!
    Thimmyke: :D a javából.
    Elíz: Köszi :)
    Njoythestyle Reni: :D hát én is, elhiheted. Élőben még szebb :)

    VálaszTörlés
  9. "Legszívesebben én is így látnám az összes bogarat, rovart ahogy a körmeimen...DARABOKBAN :D :D" ezen nagyon jót nevettem :D
    amúgy nagyon jó :) ügyes vagy

    VálaszTörlés