vasárnap, február 16, 2014

I Need Inspiration! #28

A hét a szerelem jegyében telt, ezért úgy gondoltam ma elárasztalak titeket egy csomó szívecskés, mézes-mázos, cuki dologgal :)

Valentin-napi szett? Szerintem tökéletes :)

Az év bármely napján jöhet ez a mani! Egy álom *-*

Süti párnák :)

Romantikus púderpink konty :)

A horror szerelmeseinek :D Én nagyon örülnék egy ilyen kártyának :D :D

Ez a mani teljes mértékben kimeríti az egyszerű-de-nagyszerű fogalomkörét!

Kristálycsoda.

*-*

Na ezt TUTI megcsinálom egyszer! Tudom, majdnem minden manihoz ezt írom, de ez a perforált bőr technika teljesen levett a lábamról. És csak egy pontozó kell hozzá! :)

Valentin-nap szingli módra :D :D


7 megjegyzés:

  1. süti párnák mennyire cukik:)

    VálaszTörlés
  2. A sütipárnák, a rózsaszín konty meg a rózsaszín szíves körmök!!
    Bár nem szeretem ezt a fajta cukorsokk-fánkot, párnában nagyon tetszik!! A konty csodás, bár nem tudom, az eredeti hajszín vajon ősz volt vagy tejfölszőke? Nagyon feldobják a virágok, pedig igazából egyszerű fonott konty, de bámulatos.

    VálaszTörlés
  3. A szívecskés mani és az alatta lévő ruha tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. Istenem az a virágos manikűr...Nagyon tetszik. A sütis párnák imádni-valóak!!!A szivecskés köröm is cuki! :)

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó...készen vagyok, mint a lecke :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Istenem azok a kártyák! Akarok :D

    VálaszTörlés