szombat, december 14, 2013

Lakkteszt: NYX Girls - Sexy Plum


Elég rég volt lakkteszt, úgyhogy ma egy ilyet kaptok. Ez a NYX Girls lakk is az utóbbi Cherry Culture-os rendelésem között volt. Be kell valljam kicsit más színre számítottam, de a végére egész jól összebarátkoztunk. Sexy Plum névre hallgat, de nekem a szilva nem ilyen színű, hanem lilás, ebben pedig nyoma sincs lilának csak barnának és némi burgundinak. Mivel nem vagyok oda a barna lakkokért ezért kicsit szíven ütött amikor felkentem, no de aztán amikor elkezdtem vele járkálni a házban és felfedeztem benne a burgundi csillámokat már igencsak mosolyra görbült a szám, hogy "Hé, ez nem is olyan rossz.".



Napfényben pedig egyenesen imádom, valami isteni mély színe van, szemet gyönyörködtető, csodás őszi szín.




Ezen a képen is mennyire gyönyörű már?! *-*
A lakk egyébként elég folyékony, viszonylag gyorsan és fényesre szárad, 2 rétegben tökéletesen fed.
Kb 2,5 napig volt rajtam, és ez idő alatt ügyesen tartotta magát.

OFF: Kivételesen a körömformámmal is meg vagyok elégedve, most sikerült (számomra) tökéletesre megépítenem, szép íves. Csak kár, hogy elég gyorsan nő a körmöm és hamar elveszti ezt a szép formát. 


Na lányok, hogy tetszik? Ti szeretitek a barnás lakkokat?

5 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik ez a lakk.
    nagyon szép színe van,napfényben egyszerűen mesés.

    VálaszTörlés
  2. Hááát tetszik végülis, de csak így más körmén :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás színe van!
    Tetszik,hogy hol barna,hol bordó árnyalata van.:)

    VálaszTörlés
  4. Mdollas Nails: Igen, napfényben valami szemet gyönyörködtető! :)
    Elíz: :D ismerős érzés, nekem is vannak olyan lakkok amik más kezén nagyon tetszenek, de a magamén el nem bírnám képzelni!
    Klaudia: Ugye? Ha belegondolok eleinte mennyire nem tetszett...:D
    Angel: Bizony, igazi kis színváltós szépség! :)

    VálaszTörlés