vasárnap, november 24, 2013

Nail Club | Képregények


Nagyszerű hírem van lányok :) Úgy alakult, hogy én is állandó tagja lehetek a Nail Clubos csapatnak :D Rettentően örülök a felkérésnek, nem is  haboztam az elfogadásával :D
A mai téma a képregények. Eredetileg nem ezt a manikűrt terveztem, hanem egy olyat amit még nyár végén készítettem, de aztán úgy döntöttem, hogy készítek egy olyat ami teljes egészében az én fejemből pattant ki. De ne aggódjatok, hamarosan azt a manit is megmutatom :)
A képregényekről rögtön a Marvel ugrott be, igaz nem azért mert annyi képregényt olvasnék (még a kezemben sem tartottam egyet sem), hanem a megfilmesített változatukat mindig megnézem. A kedvencem az X-Men széria no meg persze az Iron Man :D


A mutató ujjamon  Iron Man egy kicsit elbénázott arca található, a középső ujjamon Wolverine, a gyűrűsön Hulk és a kisujjamon Pókember.
Az említett másik képregényes manikűr egyébként pop-artos, retro képregény "stílusban" készült, de most meg szerettem volna maradni a számomra klasszikus képregényeknél, ezért is készítettem el ezt a Marvel-es manikűrt.


Felhasznált lakkok:
Moyra 03, Lovely Nude Nr.7, NYC 294 Lexington Yellow, NYX Girls Fruity Punch, NYX Girls Love At First Sight, Lovely Crystal Strenght (?), Rimmel 711 Rain Rain Go Away, Moyra 88, Catrice 530 Up In The Air, Orly Glitz & Glamour, Jollie France 59



20 megjegyzés:

  1. ez szenzációs :) üdv közöttünk :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. Egy Marvel-rajongónak mint én, ez igazi nirvána. :D Szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  3. na ez valami fantasztikus. gratulálok! először azt hittem, hogy körömmatrica... :)

    VálaszTörlés
  4. ez igen. tökéletes.nagyon szép,zseniális.

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen, milyen pontosan meg tudsz festeni dolgokat a körmödre :O baromi jó lett, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Míg nem olvastam, azt hittem matricák....szóval csak ámulok, mennyire ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  7. Húú ez nagyon nagy lett tetszik!! :) Gratulálok a Nail Club-hoz!

    VálaszTörlés
  8. Ez lett a legjobb szerintem. Milyen ecseteket használsz? Ha nem titok persze, mert nekem egy ecset sem húz normális vonalakat...

    VálaszTörlés
  9. Ez csodálatos lett! :)
    Hihetetlen jó a kézügyességed!
    Tanultál festeni vagy rajzolni,mert nagyon szépen díszíted a körmeidet.
    Ezt már több manikűrnél is észrevettem..:)

    VálaszTörlés
  10. Szuper, mint mindig! :) Gratulálok a tagsághoz!

    VálaszTörlés
  11. wow, ez iszonyú jó!!! Nagyon szép a kivitelezés és az ötlet is!! Nagyon képregényes :)

    VálaszTörlés
  12. fhuuuu ez valami elképesztő lett, imádom :)
    annyira ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  13. Szuper lett, természetesen én is imádom a Marvel filmeket, szóval pláne tetszik :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  15. Lexasztikus lett, kizárólag szuperlatívuszokban lehet róla nyilatkozni :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépen kidolgozott manikűr, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  17. nagyon-nagyon jó lett, igazán ügyes lány vagy! :)

    VálaszTörlés
  18. hát ez hihetetlen fantasztikus!! *-*

    VálaszTörlés
  19. Roni: Hihi, köszi szépen! :)
    Moon Angel: :D a kedvenceimet válogattam össze, pedig lehetett volna még csak nem volt több ujjam :D
    zizitim: Köszi :)
    Mdollas Nails: Köszi, de azért koránt sem tökéletes :D
    Dii: Köszike!
    Erzsi: köszi :) Ilyen kihívás jellegű dolgokra sosem használnék matricát. De azért örülök, hogy sikerült "becsapni" egy kicsit Titeket :P
    Nail Judit: Köszi szépen!
    Zsozsó Sakklakk: Minden manikűrhöz ugyanazt az 1db ecsetet használom amiről itt már írtam is: http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/10/eszkozok-amik-nelkul-nincs-manikur.html
    Angel: Igen, művészeti középsuliba jártam :D úgyhogy az alapok megvannak :D
    Judit: :) kösziiii
    Audrey: Köszönöm! :)
    Réka: Köszi, örülök, hogy tetszik!
    Elíz: köszi. A Marvel filmeket pedig nem lehet nem szeretni :D
    Réka Réka P: Köszönöm szépen!
    Szilvia: :D :D "Lexasztikus" ezen jót nevettem. Köszi szépen! :)
    djkaty: Köszönöm!!! :)
    dyna: Köszike, igyekszem :)
    Nóra: Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés