csütörtök, július 11, 2013

Filmajánló: Hideaways


Ma estére filmajánlót terveztem, ami úgy gondolom, hogy visszatérő dolog lesz a blog életében.
Imádom a filmeket, sorozatokat, mindennapjaim részévé váltak, esténként legalább egy sorozatot megnézek estimese gyanánt :D Elég tág az érdeklődési köröm, nálam a horror mellett ugyanúgy megfér egy jó kis vígjáték vagy egy elgondolkodtató dráma (egyedül a western és a háborús téma nem játszik nálam).

Egy nagy kedvencemet fogom bemutatni, no persze nem nagyon, nem akarok spoilerezni, de úgy gondolom, hogy ez a film bár alig ismert, mégis látnia kéne mindenkinek.
A történet James Furlonglól szól, aki egy különleges, de veszélyes képesség birtoklója. Olyan képesség ez,ami miatt bujdokolnia kell, kerülnie kell az embereket és minden élőlényt. Nem is sejti, hogy ezt a képességet a pusztításon kívül másra is használhatja míg egy nap egy leányzó be nem toppan a kunyhójába :)

Egyenlőre ennyit, a többit derítsétek ki ti ;) Nagyon megható a film, valószínűleg sírni fogsz párszor (ahogy én is tettem), szóval zsepivel szerelkezz fel. Megrendítő, olyan élmény amit nem felejtessz el egyhamar. 


Adnék pár linket is, ahol elérhető online is (bár én más lehetőségekkel éltem :P). Leteszteltem az első linket (Nowvideo) és működik, csak várni kell míg betölt. A film eddig csak feliratos formában található, bár én egyébként sem vagyok hajlandó semmit sem szinkronosan nézni, szóval tessék rászokni a feliratra, mert a rossz szinkron annyit tud rontani egy filmen, hogy az csuda.


Szép estét és jó filmnézést mindenkinek! :)
Holnap új mani, a kulcsszó: Denim ;)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése