hétfő, szeptember 10, 2018

piCture pOlish x glitterfingersss | Wizardry

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Ez a történet egészen 2015 novemberére nyúlik vissza, amikor is Jules először keresett fel azzal a lehetőséggel, hogy saját lakkot kreálhassak a piCture pOlish márkával.
Természetesen gondolkodás nélkül igent mondtam, viszont akkor még egyáltalán nem sejtettem, hogy ez egy ilyen hosszadalmas folyamat lesz.


Nem igazán szeretném bő lére ereszteni a 3 év történéseit (mert a végeredmény szempontjából ez egyáltalán nem fontos), de kezdetben nem igazán találtuk meg az összhangot, egymás stílusát, de végül megszületett Wizardry és én teljes mértékben elégedett vagyok. Az pedig külön öröm, hogy Julesék megengedték, hogy a saját logót tervezzek az üvegre, nekem mindig is sokkal jobban tetszettek azok a PP-k amiken illusztráció van a szöveg helyett.


Wizardry egy petrol kék lakk, ami annyit jelent, hogy egy nagyon enyhe teal tónusa van. Pici arany metál glitterek és apró holo pelyhek vannak benne. A glitterek adnak neki egy kis metálos beütést, a holo pelyhek pedig sokkal szebben szikráznak a napon mint ahogyan azt a képeim mutatják.

Mivel jelly az alapja, én javasolnám 3 vékony rétegben felvinni, hogy elég mélységet érjen el a lakk, de rövid körmön talán 2 normál réteg is működhet. Nem szárad túlságosan érdesre, de egy vastagabb réteg fedőlakkra mindenképpen szükség lesz.

Szeretem a mágia, varázslat, misztikum témakört és motívumvilágot, a lakk pedig úgy gondolom kimeríti ezt a fogalmat, ezért Jules-szal közösen a Wizardry név mellett tettük le a voksunkat.


Nagyon izgatott vagyok, hogy mit szóltok a lakkhoz, remélem sok mindenkinek fog tetszeni. Köszönöm szépen a sok gratulációt Instán, annyira jól esett olvasni, hogy velem együtt ilyen sokan vártátok ezt a lakkot :) És persze köszönet Jules-nak, aki ennyi éven át is kitartott mellettem és nem nyugodott addig amíg a végére nem érünk a dolognak.

A PP hivatalos honlapján vagy a stockistoknál (mint pl. a Nailland) már megvásárolható, de jelenleg a PP Instáján egy nyereményjáték is fut ahol az egész őszi kollekciót meg lehet nyerni.


5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szép lakk!!

    VálaszTörlés
  2. Személy szerint már nagyon vártam a kollab lakkod. Most már értem miért nem előbb jött ki. 😊 Gratulálok hozzá! 😊

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy összejött végre, gratula :)

    VálaszTörlés
  4. Elég sok körömlakkom van már, de nagyon örülök, hogy ezt megvettem, simán bekerült a top 5-be. Gyönyörű lett, gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés