csütörtök, december 14, 2017

Heroine | Dream Cremes

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Heroine márka 5 pasztell krém lakkjáról hoztam ma képeket. A kollekcióról csak jót olvastam, így kíváncsian vágtam neki a swatcholásnak.



SUPAR SPUN
Pasztell rózsaszín.
Ez volt az egyedüli az 5 árnyalat közül ahol nem éreztem elégnek a 2 réteget. 3 vékony rétegben kentem fel, ami szerintem egy ilyen világos színnél még így is teljesen rendben van. Rövidebb körmön akár a 2 réteg is elég lehet.



PEEK-A-BLUE
Pasztell kék.
2 normál réteg.



 PEACH PLEASE
Pasztell-neon barack, korallos tónussal.
1 normál és 1 vastagabb réteg.



LILAC IT
Pasztell lila.
2 normál réteg.



EMPOWER-MINT
Pasztell menta.
2 normál réteg.


A kék, lila, menta színekkel egy álom volt dolgozni, tényleg szuper a minőségük, 2 könnyed rétegben fednek, abszolút semmi csíkozódást nem tapasztaltam. A rózsaszín és "barack" fedése már érezhetően gyengébb volt, de még így is jónak mondanám, 3 vékony réteg vagy 1 normál + 1 vastag ilyen világos árnyalatoknál elfogadható.

A lakkok a márka weboldalán érhetőek el.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése