hétfő, július 31, 2017

Femme Fatale Cosmetics X glitterfingersss | Things To Love trio

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Körülbelül fél évvel ezelőtt hatalmas nagy öröm ért, amikor a Femme Fatale Cosmetics Sophie-ja felkért egy kollaborációs trió megálmodására. Természetesen gondolkodás nélkül igent mondtam, hiszen a márka évek óta az egyik kedvencem, tudtam, hogy jól fogunk majd tudni együtt dolgozni.
Nehéz volt leszűkíteni az ötletek és elképzelések listáját, de végül - nem túl meglepő módon - három sötétebb, drámaibb koncepció mellett döntöttem. Szerencsére szabad kezet kaptam a lakkok megalkotásakor, mind az alapszín mind pedig a "belevalók" tekintetében, persze megkértem Sophie-t, hogy több éves tapasztalatát és lakkmágiáját nyugodtan vesse be.

A trió a "Things To Love" nevet kapta, hiszen mindhárom lakkot valami olyasmi inspirált amit hosszú évek óta szeretek/csodálok.


COLOR CRUSH
Az alap koncepció baromi egyszerű volt, az egyik kedvenc színkombinációm szolgált inspirációul: a teal és a réz/narancs.

Mély teal alap,  narancs/réz shimmer, holo glitter és pelyhek.
3 vékony rétegben kentem fel, de rövidebb körmön kettőből is simán kijön. Minimum 1 vastag réteg fedőlakk kell rá.



AQUATIC
Ezt a lakkot a tengerek mélyén világító medúzák inspirálták. A tenger/tengerpart mindig is közel állt hozzám, ezért szerettem volna egy lakkot ennek a témának szentelni.

A lakk alapja sötétszürke jelly, kobalt kék holo mikroglitterek, kék-lila pelyhek és kék shimmer található benne.
Ezt is 3 vékony rétegben kentem fel, egy vastag réteg fedőlakk elég volt rá.



AURORA BOREALIS
Mindenképpen szerettem volna egy thermal lakkot is. Ebből kiindulva született meg a gondolat a fejemben, hogy az északi fény (ami évek óta hatalmas csodálattal tölt el, de sajnos még sohasem láttam élőben) tökéletes inspiráció lehetne.

Meleg hatására enyhén piszkos világosabb kék, míg hidegben sötétszürke/majdnem fekete az alapszín. Zöld simmer, lilás-pink pelyhek, holo glitter és narancs glitterek vannak a lakkban.
2-3 rétegben fed, 1 vastag réteg fedőlakk elég rá.


Mindhárom lakk nagyon tetszik, alig vártam, hogy a Sophie által küldött képek után élőben is megcsodálhassam őket. Nagyon remélem, hogy nektek is tetszik egyik-másik lakk a trióból :)

A tavalyi évhez hasonlóan ismát 3 blogger lánnyal kollaborált a márka, így rajtam kívül még Laetitia (ilaeti.com) és Sam (fashionpolish.com) is részesülhetett ebben a megtiszteltetésben. Mindkettőjük blogján megtalálhatjátok már a bejegyzést a triójukról, és remélhetőleg én is tudok posztolni róluk holnap.

A Femme Fatale blogján egy rövid kérdezz-feleleket is olvashattok velem, ITT tudjátok elolvasni.

A Femme Fatale holnapján augusztus 1-5 között van az előrendelés, de a stockistokhoz is el fognak jutni hamarosan. Mindegyik trió limitált!


3 megjegyzés:

  1. Gratula! Mindhárom szín csodás, az Aquatic tetszik a legjobban. Nagyon jó érzés lehet lakkokat kitalálni, aztán pedig látni másokon, bloggereknél. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, főleg a kék tetszik meg a thermo lakk!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszépek! Gratulálok Lexa! :)

    VálaszTörlés