csütörtök, május 25, 2017

Mágneses Masura lakkok

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample




Újabb adag Masura mágneses lakkot teszteltem. Egyre inkább bebizonyosodni látszik, hogy ha mágneses lakkokról van szó, akkor valahogy tök mindegy milyen a színe, imádni fogom :D


THE PYRAMID OF CHEOPS
Égetett narancs jelly alap, élénk arany-réz mágneses shimmerrel.
A jelly alap miatt minimum két, de inkább 3 réteg ajánlott.



HALICARNASSUS
Tompább sötétkék jelly alap, zöld shimmer pelyhekkel, óarany mágneses részecskékkel.
2 vastag réteget használtam. Sajnos elég nehéz volt mágnesezni, nem alakult ki szépen a cat-eye effekt. Persze így sem nézett ki rosszul, az egyik kedvenc színkombóm a Masurától.



RUBY TEMPTATION
Tudom, baromira nincs fókuszban a felső kép, de ez van :D
Bogyós bordós-lilás mágneses lakk.
Jól pigmentált, 2 réteget használtam.



SUPERNOVAE
Barnás-olívás alap holo pelyhekkel , alig észrevehető pink shimmer pelyhekkel.
Könnyű mágnesezni, 2 rétegben használtam.



SMOKY QUARTZ
Csokibarna alap, fehéres/bézs mágneses szemcsék, réz shimmer.
Könnyű mágnesezni, 2 rétegben használtam.


A masura.com-on megtalálható az összes stockist (ITT), köztük természetesen a Nailland-del.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése