vasárnap, március 26, 2017

Masura körömlakkok

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Újabb adag Masura lakkal készültem, és ezúttal sem volt okom a panaszra. Nagyon jók ezek a Masurák!

 


MY LOVE HAS THE TASTE OF RASPBERRY JAM
Sötét málnás-bogyós szín holo pelyhekkel és holo csillámmal.
2-3 rétegben fed.



TENDER SNOW LEOPARD
Nagyon halvány ivory alapszín, tehát egyáltalán nem szürkés, határozottan meleg, bézs alaptónusa van. Arany shimmer és nagyon apró holo glitterek vannak benne. 1 közepes és 1 vastagabb rétegben kentem fel, 1 vastagabb réteg fedőlakk elég rá. Az egyik kedvencem a mai lakkok közül.



AMSTERDAM
Bár most nagyon figyeltem, hogy ne csak kékeket és zöldeket kérjek tesztelésre, de ezt a lakkot egyszerűen nem bírtam kihagyni. A recept gyakorlatilag ugyanaz, mint a Swan Lake-nél, de ez egy sokkal élénkebb, nyáriasabb, tengervizesebb kék jelly. A sok ezüst holo glitter pedig ezerszer jobban holózik élőben!
Könnyű felkenni, 2 réteget használtam és 1 vastagabb réteg fedőlakkot.



SWORD OF DESTINY
Átlátszó alapban nagyon apró, közepes és hatalmas ezüst pelyhek. 1 rétegben fedőlakként vagy 3 rétegben önmagában (vagy egyszerűen csak felszivacsozva) is használható. Az első 3 képen önmagában látjátok (3 rétegben felkenve), az utolsó képen pedig a Tender Snow Leopardon 1 rétegben. Kicsit csalókák a képeim, mert enyhén aranylónak mutatják, de az csak visszatükröződés, a pelyhek teljesen ezüst színűek.



PROVANCE
Pasztell orchidea szín, nekem most erről szól a tavasz. Évekig a mentáért voltam megőrülve, de most mást sem kennék magamra mint ezeket a nagyon hideg rózsaszíneket, vagy levendula lilákat. Alig látható ezüst shimmer is van benne. Ja, az Amsterdammal kombinálva valami meseszép!
Volt, hogy már 2 vastagabb rétegben is fedett, de azért én a 3 vékony réteget ajánlanám.


Tényleg nagyon jó ez a Masura, a szín- és finishválaszték hatalmas, de a minőségre sem volt sohasem panaszom, és akkor a mágneses lakkokról még szót sem ejtettem.

Masura lakkokat EZEKRŐL a helyekről tudtok rendelni.

1 megjegyzés: