csütörtök, március 09, 2017

Born Pretty Store | zöld "sellőpor"

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Legyen akármennyire is macerás, nem tudok elmenni szó nélkül a mindenféle bedörzsölős porok mellett, így választottam tesztelésre a Born Pretty Store-tól egy finomra őrölt, irizáló verziót.
Kaptam már tőlük korábban ilyen porokat, és mind külön zacsiban, tégelyben érkezett, de ilyen biztonsági lezárásuk nem volt, így azért bőven szóródott ki a műanyag zacskójukba mire ideértek Magyarországra. Szerencsére ez a por már le van zárva, viszont szivacsos applikátor nem jár hozzá.

Ezeket a porokat, shimmereket legtöbb esetben géllakkal használva látom, én viszont a mindennapi életben nem hordok géllakkot, így kíváncsi voltam rá, hogy sima körömlakkal működik-e.
Működik.


Alapnak a Morgan Taylor kobaltkék lakkját, a Making Waves-t választottam. Felkentem 1 réteget, megvártam míg megszárad, majd két körmönként haladtam tovább. Kilakkoztam 2 körmöt, és addig vártam amíg már tapintásra száraz volt, de nem kopogósra, így az applikátorral óvatosan bele tudtam "dörzsölni" a lakkba a port, végül az ujjammal is végigtörölgettem, így extra fényt/simaságot kapott.

Fixálni a port csak vízbázisú fedőlakkal (tehát Seche kizárva), vagy pl. az UNT lehúzható alaplakkal lehet. Én az utóbbit használtam, megvártam míg megszárad és csak ezután jött az 1 réteg Seche Vite.

A zöld színű por zöld "duokróm" fényt adott a kék lakknak, a következő képen jobban látszik, de legjobban az Instán ITT megosztott videón látszik.

Más lakkon még nem próbáltam, de feketén (ill. sötét színeken) biztos nagyon mutatós, de igazából bármilyen színen ki lehet próbálni.


Egy bénácska nyomdázás is került rá, a szintén Born Pretty Store-os  BP-L054 lemezzel, amin fantasztikus háromszöges/geometrikus minták vannak.


A "sellőpor" ITT vásárolható meg (most éppen akciós is). Elvileg a #1-as (vöröses-narancsos) árnyalatot kértem tesztelésre, ők mégis a zöldet küldték, ami a #2-es számú.

A CSBQ10 kóddal 10% kedvezményt kaptok a teljes árú termékek árából, a szállítás ingyenes.


Próbáltatok már hasonló "bedörzsölős" porokat, pigmenteket?
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése