csütörtök, május 21, 2015

Tavasz színei kihívás | Almazöld/pisztácia


Ez az utolsó fordulója a Tavasz színei kihívásnak. Sajnálom, hogy vége lett, mert nagyon élveztem hétről-hétre más színkombinációban gondolkodni. Az almazöld és a pisztácia is nagyon szépséges színek. Igazából el sem tudom dönteni, hogy az alapként választott Moyra Pastel Shades 60 melyik lehet, mert számomra ez a két szín nagyon hasonló, sosem tudom melyik melyik :D
Díszítésként a jól bevált hullám mintámat vetettem be egy kis változtatással (manikűr ITT és egy másik, tutoriallal ITT). A két zöld szín amit használtam a kitöltéshez: Flormar Supershine 49 és Essence Colour & Go 172 splash! A gyűrűs ujjam és a vonalak az OPI Push & Shove-val készültek. Nagyon megszerettem ezt a manit, két napig hordtam is, ami nálam nagy szó :D

Ha még találtok valahol ebből a zöld Moyra lakkból akkor nagyon ajánlom, mert 2 rétegben szépen fed, ráadásul elég rég óta megvan, kb. 1/3 hiányzik belőle, de egy picit sem sűrűsödött be.









Hogy tetszik?
Szeretitek az almazöldet vagy a pisztácia zöldet?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Mint mindig :) Inkább pisztáciapárti vagyok, imádom enni is!

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez inkább a pisztácia, habár monitortól is függ, nálam ez melegebb szín, mint az almazöld :D De nagyon tetszik a manikűr! Ez az OPI lakk amúgy is olyan szép, de így a csíkokhoz használva még jobban beleszerettem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az egész koncepció, de az a Flormar lakk különösen!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Az ezüst tetszik benne a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, érdekes a színkombó! :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus amit a körmeiddel művelsz :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a kommenteket! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű mani lett, mint mindig! :D Imádom az ilyen hullám-manijaidat!

    VálaszTörlés