hétfő, szeptember 20, 2021

FUN Lacquer | 8th Anniversary Collection

 Read it in ENGLISH                                                                                                                                      PR sample

A FUN Lacquer márkát azért szeretem nagyon, mert nagyon hamar tud reagálni az új trendekre, így nem lepett meg, hogy az elsők között láthatjuk tőle ezt a nagyon különleges reflektív effektet, ami gyakorlatilag erős fényre (pl. telefon vakuja) eszméletlen módon szinte fehéren világít. A márka a 8. évfordulóját ünnepli ezzel az izgalmas finish-sel, ami sima körömlakk és gél lakk formulában is elérhető. Én a sima körömlakk formulát kértem a PR csomagba.

Négy topperből áll a szett, az egyikben kizárólag a reflektív részecskék találhatóak, míg a másik háromban vegyesen van a reflektív és egyéb holografikus részecske.

Mindegyik lakk használható 1 rétegben topperként, szivaccsal teljes fedés érhető el, vagy akár rétegezni is lehet őket jelly lakkokkal.

FLASH PLATINUM

Kizárólag reflektív részecskéket tartalmazó fedőlakk. Ezt mutatom meg először, mert egyedül ehhez készítettem telefonos képeket. Ugyanis az a helyzet, hogy a Canon fényképezőgépemmel képtelen voltam olyan képeket készíteni amin csak egy kicsit is látszik ez a különleges effekt. Ezt fotóztam utoljára, és végső elkeseredésben kaptam elő a telefonomat, ami ugyan megörökíti a csilli-villit, de a minőség már kevésbé nyerő. Videót is illesztek a bejegyzésbe, mind ezt a lakkot mutatja be.

A többi topper gyakorlatilag ugyanez az erős, szinte fehéren fénylő részecske + valamilyen holografikus cucc.

Ez a reflektív részecske alapesetben (erős fény nélkül) szürkés-ezüst színű, mintha ezüst metálos glitter lenne, és elég érdesre szárad, ezért legalább 2 réteg fedőlakkal kell számolni.



------------------------------------------

FLASH GOLD DIAMOND DUST

Arany holo nanoglitter, és reflektív részecske színtelen alapban.

1 réteg fekete alapon.


FLASH DIAMOND DUST

Ezüst holo nanoglitter, és reflektív részecske színtelen alapban.

1 réteg fekete alapon.


FLASH DIAMOND FLAKE

Holo pelyhecskék, és reflektív részecske színtelen alapban.

1 réteg fekete alapon.


A kollekció már elérhető a FUN Lacquer honlapján, illetve a stockistoknál, mint pl. a Nailland.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése