csütörtök, június 24, 2021

ILNP | Poolside

 Read it in ENGLISH                                                                                                                                     PR sample

Itt van az idei első ILNP nyári kollekció, ráadásul egy nagyon különleges és izgalmas szett ez, ugyanis a márka első krém formuláját próbálhatjuk ki. Elég bátrak, hogy rögtön egy neon formulával indítanak, de azt kell mondjam, egészen jól megugrották a mércét. Én nagyon szeretem a krém finisht, ezért teljes szívvel remélem, hogy nem ezek voltak az utolsó krém lakkok a márkától.

Összességében a formuláról annyit, hogy inkább picit sűrűbb az állaga, de szerintem jól lehet vele boldogulni. A lakkok többsége fed 2 rétegben, úgyhogy én teljesen meg vagyok elégedve, és alig várom a folytatást.

HIGH DIVE

A hat lakk közül ez az egyetlen amit nem neveznék neonnak, csak egyszerűen egy élénk színnek. Inkább lila, mint kék, de fény és bőrszín függő kin melyik árnyalat érvényesül jobban.

2 réteg + fedőlakk


TWO PIECE

Neon pink. Pont.

2 vastagabb réteg + fedőlakk


BOTTOMS UP

Neon zöld, az a befotózhatatlan fajta.

2 réteg + fedőlakk


SUMMER

A nevéhez hűen nyár egy üvegcsében. Igazi nyári, neon "piros".

2 réteg + fedőlakk


SUNNY DAYS

Neon korallos barack/narancssárga.

2-3 réteg + fedőlakk


PLAYLIST

Erősen zöld tónusú neonsárga.

2-3 réteg + fedőlakk


A kollekció június 25-től elérhető a márka honlapján vagy a stockistoknál mint pl. a Nailland vagy a Hypnotic Polish.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése