csütörtök, augusztus 27, 2020

glitterfingersss x Maniology | Ismét nyomdalemezt tervezhettem

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample + affiliate code

Ismét abban a megtiszteltetésben lehetett részem, hogy nyomdalemezt tervezhettem a Maniology-val.
Még tavaly, Halloween után kerestek meg, hogy lenne-e kedvem ismét egy lemezhez, ezúttal a témát is megadták: Halloween.
A Halloween az egyik leginspirálóbb időszak számomra, rengeteg nail art ötletem van, így természetesen dupla nagy örömmel lendültem bele az alkotásba. Ismét teljesen szabad kezet kaphattam, így ezúttal is minden egyes mintát szabad kézzel rajzoltam meg papírra, amit aztán a grafikusuk digitalizált, lekicsinyített és mehetett is a futószalagra.
Szokásomhoz híven sok-sok furisággal van tele a lemez, remélem nem fogtok csalódni :D


Igyekeztem az összes mintával készíteni manikűrt, de természetesen számos egyéb variáció elképzelhető még, úgy gondolom a minták egészen könnyen kombinálhatóak.
Az biztos, hogy a többségük apró, bonyolultabb mintázat, kezdő nyomdázóknak nem biztos, hogy ajánlanám, őszintén szólva én is teljesen kimentem a gyakorlatból, így az elején kellett egy kis idő mire felelevenedtek a nyomdázási emlékeim.
Egy lakk kivételével Maniology nyomdalakkokat használtam (ha érdekel valamelyik szín neve, akkor kérdezzetek nyugodtan), illetve vegyesen Maniology és egyéb drágább/olcsóbb nyomdapárnákat.
A technika többségében "reverse stamping", a minták "kiszínezését" vékony ecsettel oldottam meg.

Ajánlom figyelmetekbe a márka Smudge Free fedőlakkját, ami vízbázisú, így nem keni el a nyomdafestéket, kivétel nélkül az összes manikűrnél ezt használtam, majd sima gyorsszárító lakkal (Seche Vite) fejeztem be a lakkozást.

A Maniology készített velem egy kis kérdezz-feleleket, amit angolul ITT olvashattok el, a lemezt pedig INNEN tudjátok megrendelni.

A "glitter10" affiliate kóddal 10% kedvezményt kaptok a rendelésetek végösszegéből.

Legvadabb álmaimban sem képzeltem, hogy ez az elképesztő lehetőség ismét megadatik nekem, ezúton is köszönöm szépen a Maniology team-nek a bizalmat és az élményt.

Most pedig lássuk miket alkottam a lemezzel:


1 megjegyzés:

  1. Gratuláláok hozzá! (-: Én nagyon szeretem a Halloween mintákat, egyik kedvenc témám, így a lemez is nagyon tetszik! Azt hiszem a "szemes" minta a kedvencem.

    VálaszTörlés