szerda, szeptember 11, 2019

Cirque Colors | Nail Art Sets

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

 A Cirque Colors nagyon izgalmas lakkokat dobott a piacra. Ezzel a három szettel a nail artot vették célba, ugyanis jáde, rózsakvarc és teknőspáncél effektet lehet velük elérni. A "tortoise shell" dizájn nagyon népszerű lett idén. Főként géllakkozásként láttam az Instán, sima körömlakkból nem nagyon volt olyan szín és finish választék amivel el lehetett volna érni ezt az effektet.
Mielőtt az izgalmasabb részre áttérnék, először vegyük végig a lakkokat, ugyanis önmagukban is csodásan működnek. Mivel jelly/crelly finishük van, ezért mindegyiket 3 rétegben kentem fel és a többségük 100%-ban fedett így (ezért is írok jelly/crelly finisht, mert határesetek, a jelly-hez túl jól fednek, a crelly-hez viszont nem eléggé 😅). A teljesség kedvéért befotóztam őket 1 (mutató és középső ujj) és 2 (gyűrűs és kisujj) rétegben is.



LINEN
Fehér jelly/crelly.



 JADE JELLY
Jáde zöld jelly/crelly.



CHIFFON
Halvány púderrózsaszín jelly/crelly.



ROSE JELLY
Rózsás jelly/crelly. Ez majdnem fedett 2 rétegben is.



CAMEL
Narancsos tónusú sárga jelly/crelly.



RUST
Téglavöröses-rozsdás-narancsos jelly/crelly.



WALNUT
Semleges/enyhén meleg tónusú sötétbarna jelly/crelly.



És akkor most jöhetnek a nail artok amiket a lakkokkal készítettem. Nem bírtam megállni, hogy ne módosítsam a Cirque Color hivatalos tutorialjait ezekhez a szettekhez. Ismertek, mindenre szeretem megtalálni a saját verziómat, ami a számomra leginkább működik, és erre bátorítok mindenkit.

 Linkelem a hivatalos YouTube-os videó tutorialokat is, meg azt is leírom miket kontárkodtam bele :)






JADE
Itt nem nagyon változtattam a tutorialon,1 réteg zöld + fehérrel maszatoltam rá, mindezt még egy rétegben elkövettem. Így egy eléggé visszafogott effektet lehet elérni. Fel lehet még dobni a dizájnt fehér watercolor vonalakkal, lásd következő kép (ezt egyébként a rétegek közé is ajánlom).


 ROSE QUARTZ
Itt már igencsak belenyúltam a tutorialba, a két rózsaszín lakkon kívül a fehéret is használtam. A vonalakat nem a lakk saját ecsetével, hanem egy vékony nail art ecsettel festettem meg. Itt is fel lehet dobni az alapot fehér watercolor vonalakkal, de hogy ne ismételjem nagyon önmagam, inkább réz körvonalat és vonalakat festettem rá.


TORTOISE SHELL

És akkor végre jöjjön a számomra legizgalmasabb szett!
 Mikor a piCture pOlish-nak megjelent a Henna nevű barna jelly-je, rögtön vettem hozzá egy sárga jelly körömlakkot (egy noname indie márkától, mert csak nála találtam ilyen lakkot, ami azóta már nem is kapható, így eddig ajánlani se nagyon tudtam sárga jelly-t, az Essie-nek van még amiről tudok, de azt meg csak Ebay-ről tudtam volna beszerezni. Ráadásul egy sárga krém lakkot nem lehet jelly-síteni színtelennel történő keveréssel, szóval mindenhogy bajos volt a dolog), és kikísérleteztem a saját tortoise shell verziómat amit meg is mutattam anno Instán ITT és ITT. 

 Összehasonlításképpen 3 réteg Walnut és 3 réteg Henna (gyűrűs és kisujj):


Ennél tértem el leginkább a hivatalos tutorialtól, főként azért mert már alapból volt egy jól bevált receptem. Mivel szeretek alapos lenni, ezért elkészítettem a márka verzióját is, de minden nagyképűséget félretéve tényleg ajánlom, hogy tegyétek meg azt  pár extra lépést amit hamarosan leírok, mert sokkal élethűbb és teljesebb lesz a végeredmény.

Ez az eredeti leírás szerint készült nail art:


És ez pedig az én verzióm:

 (A gyűrűs és középső körmöknél 2 réteg Chiffon-t használtam alapnak, és élénk korall akril festékkel húztam meg a csíkokat. @beautyworksbyamy alapján inspirálva)

A legfőbb eltérés az, hogy én egy fekete jelly/tint lakkot is használok, amit saját magam kevertem ki színtelen fedőlakk, pár csepp fekete körömlakk és egy kis körömlakk hígító segítségével. A lenti kép egy kis referencia, hogy egy 1 rétegben teljesen fedő fekete (Cirque Colors - Memento Mori) mellett milyen az én fekete jelly-m.

A Walnut nem elég sötét, hogy kellő mélységet hozzon létre, én így elengedhetetlennek tartom a fekete hozzáadását a dizájnhoz.


Készítettem egy pictorialt is, ha további kérdés van, kommentben nyugodtan fel lehet tenni.


1. Egy réteg Camel.
2. Foltok festése a Rust-tal.
3. Foltok festése a Walnut-tal, mely foltok fedik ill. túlnyúlnak a Rust foltokon.


4. Foltok festése a fekete jellyvel, mely foltok fedik ill. túlnyúlnak az eddigi foltokon.
5. A Camel és Rust lakkokat használva összemostam/sötétítettem egy kicsit a háttéren.
6. A Walnut-tal is maszatoltam még ide-oda egy kicsit.


7. Utolsó mélyítések/foltok a feketével.
8. 1-2 réteg fedőlakk (a teljesen sima, üveges felület) fogja ezt a dizájnt hitelessé tenni.
9. Enjoy :)

+ tippek:

- Ne féljetek "kimenni a vonalból" a sötét foltok is érjenek el teljesen a köröm széléig
- Ne használjátok ugyanazt a foltrendszert minden körmön, mert akkor egyhangú, természetellenes lesz a végeredmény.
- Egyszerre csak 1-2 körmön dolgozzatok, nem muszáj megvárni, hogy minden réteg teljesen megszáradjon, így könnyebben össze lehet mosni a színeket amikor szükség van rá.
- Gyakoroljatok! Nem fog elsőre menni a tökéletesen tökéletlen foltrendszer elérése, de hamar rá lehet érezni.
- Ne essetek túlzásba! Hagyjatok helyet mind a 3/4 színnek, ne váljon az egész egy nagy pacává.

Régen volt már ennyire részletes bejegyzés a blogon, innen tudjátok ha valami miatt nagyon izgatott vagyok és kötelességemnek érzem a lehető legjobban körbejárni a témát...és hát a tortoise shell az nagyon ilyen.



A lakkok mától elérhetőek a márka webshopjában, ami kicsit gáz, hogy csak szettként érhetőek el.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése