szerda, június 21, 2017

Potion Polish June POTM | Vintage

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

A Potion Polish júniusi POTM (Potion of the Month) lakkja a Vintage névre hallgat, és valóban, teljesen olyan hatása van, mint azoknak a megkopott, türkizre festett fa bútoroknak.
Én mondjuk első körben tengerre és korallzátonyra gondoltam amikor megláttam a lakkot, de amikor melléolvastam a nevet is, akkor már nem tudtam másra gondolni, csak a vintage-ra :)


Halvány türkizkék alapja van, és tömve van zöld-arany-narancs-pink multikróm pelyhekkel, illetve rózsaszín shimmer pelyhekkel. Nagyon jó a formulája, 2 könnyed rétegben fedett.


Június 24-én 1PM EST időben válik elérhetővé a potionpolish.com-on.
A lakk limitált, nem lesz belőle restock, és $10.50-ba fog kerülni.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése