kedd, január 12, 2016

Avon | Eclipse & Moonbeam



Ma két olyan lakkot hoztam, amit már gondolom mindenki látott ezerszer mostanában, de mivel tesztelésre kaptam őket, ezért lássuk mi a véleményem róluk!

Összességében elmondható, hogy nincsen erős holografikus hatásuk, de azért egy picit holosabbak mint ahogyan a képeim mutatják. Mindkettőt könnyű felkenni, gyorsan száradnak, de míg az Eclipse-ből elég a két vékony réteg, addig a Moonbeam-ből határozottan kell a három.


Az Eclipse egy mély teal lakk, tehát se nem zöld se nem kék, de fényviszonytól függően hol a kék hol pedig a zöld szín érvényesül benne jobban. Nekem nagyon tetszik, az elegáns holo hatástól pedig még különlegesebb.






A Moonbeam egy ezüst (vagy világos szürke) holo lakk, ez is szépen mutat, de három réteg biztosan kelleni fog belőle. Kipróbáltam fedőlakként is, de nagyon nehezen lehet egyenletesen eloszlatni, és már egy rétegben is túl sok a holo részecske, elnyomja az alapszínt. Esetleg nagyon sötét lakkokon ki lehet próbálni, de szerintem több gond van vele mint amennyi haszna. Önmagában viszont nagyon elegáns, nem túl hivalkodó, és nail art alapnak is kiváló lehet.





Próbáltátok már az Avon holo lakkjait?

4 megjegyzés:

  1. Mióta megjelent ez a lakk, rendre a következő köröket futom le fejben:
    1. Kell ez a lakk
    2. De a PP Escapades meg az A-England Saint George mellé mi a halálnak kéne még egy újabb teal holo??
    3. De annyira kedvező az ára is
    4. De ez már szinte beteges
    5. Akkor is kell ez a lakk
    ...ad infinitum :D
    A Te swatchaid most nagyon-nagyon elültették a bogarat a fülembe :D

    VálaszTörlés
  2. Ezüst nem kellene, mert van, ennél sokkal jobbak, de a zöld ennyiért megéri szerintem, jól néz ki.

    VálaszTörlés
  3. Ugyanazokat a köröket futom fejben, mint Sophie, csak a lakkok neve más. :))) Gyönyörűek lettek a swatchok! Az ezüst nem is érdekelt eddig, de a képeid miatt kísértésbe estem. Szerinted az Eclipse jó lehet nyomdázni is?

    VálaszTörlés