szombat, június 06, 2015

Born Pretty Store BP-L009 nyomdalemez teszt


Amint bizonyára észrevettétek, a blog most nagyon demo üzemmódban működik, ez így is marad egészen e hónap 15-ig, de utána visszatérek a majdnem napi szintű posztoláshoz. Még szerencse, hogy mindig előre dolgozok, így tudok nektek mit mutogatni a nagy államvizsgára készülés közepette (ja és most hétfőn nagyon szurkoljatok nekem, mert diplomát védek :) ). Úgyhogy ma három nyomdázott manit is láthattok, mindhárom ugyanazzal a Born Pretty Store-os nyomdalemezzel készült, a BP-L009-cel.
Hazudnék, ha azt állítanám, hogy az összes minta tetszik róla, sőt, a többsége egyáltalán nem tetszik. Gyakorlatilag az alsó, kis mintás sor miatt kértem tesztelésre ezt a lemezt :D Persze a használat közben nagyon megtetszett még az első sor 3., 5., 6. mintája és a második sor 1. és 2. mintája is.
De a legalsó sort imádom. Régóta szerettem volna ilyen "tribal" jellegű, kis mintákat, amit gyakorlatilag bármilyen lakkra fel lehet gyorsan nyomni feketével, és baromi jól néz ki.


Úgyhogy az első mani az egyik ilyen mintával készült. Sajnos nem találtam a fekete nyomdalakkomat, így egy sima feketével próbálkoztam, szóval nem lett túl szép, de ennek ellenére még így is nagyon tetszett. Az alap pedig dry brush technikával készült.




A második mani is törzsi mintás, az alap a már tesztelt Morgan Taylor "menta" lakk. A középső és a gyűrűs ujjamra matricaként került fel a nyomda.





És az utolsó manikűr egy "vizes" hatású alkotás. Szerettem volna színátmenetes nyomdázást is készíteni. Először a középső és gyűrűs ujjam készült el, és mivel egyből a víz jutott róla eszembe, így a vízcseppes mintát is felhasználtam, ami egyébként különösképpen nem is tetszik, de ehhez a manihoz jól illett.



Ha tetszik a lemez, akkor ITT rendelhetitek meg (most akciós is).
A CSBQ10 kóddal 10% kedvezményt kaptok!



Hogy tetszik a lemez?
Melyik a kedvenc mintátok róla?

10 megjegyzés:

  1. Az a zöld mani!! A szavam elállt. Nekem meg pont az alsó sor nem tetszik annyira, a többi igen, mert elég semleges minták.
    Hétfőre megy a drukk.

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó manikűr fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  3. Nemrég érkezett meg hozzám is, nem tesztelésre csak megvettem mert akciós volt és tetszenek rajta a minták. A legutolsó manid tetszik a legjobban, tócs
    ba cseppenő víz jutott eszembe amikor nézegettem a lemezt, látom, te is ebbe az irányba indultál vele :) Szépek a körmeid!!! Hétfőre drukk hegyek mennek!

    VálaszTörlés
  4. Egy kalappal hétfőre és mindegyik manikűr tuti jó!

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik manikűr csodálatos lett! :) Nem is tudnék választani közülük :)
    Sok sikert hétfőre, egy kalappal :)

    VálaszTörlés
  6. Igazán érdekes minták találhatóak meg rajta. :)

    VálaszTörlés
  7. Úristen de jók ezek a minták, csodásak lettek a manik!

    VálaszTörlés
  8. Ahh nagyon jók! a második a kedvencem. :)

    VálaszTörlés