hétfő, január 05, 2015

Madár Móka | Páva


Januárban el fogják önteni a blogot a madaras manik, ugyanis jelentkeztem Timi Madár Móka  kihívására. Rég vettem már részt kihívásban, nagyon hiányzott és a téma is megtetszett, ugyanis nem nagyon alkottam még madarasat. Meg persze a gyerekkori emlékek kedvéért is csatlakoznom kellett, mert kiskoromban imádtam gyűjteni a madártollakat. Néhai papagájunkat is csak azért vetettem meg, hogy gyűjthessem az elhullajtott tollait :D #fanaticmuch Ma a páva volt az inspirációnk. Mivel még sohasem csináltam "tipikus" pávatollas manikűrt, ezért egyszerűen muszáj volt ebben gondolkodnom. Persze nem is én lennék ha nem bonyolítanám halálra a dolgot, na lássuk mit csináltam:


Inspirációul ezt a két képet használtam fel (katt a nagyobb méretért):

Forrás:  1  |  2

A középső és gyűrűs ujjamon látható pávatollak nagy részét apró ecsetvonásokkal festettem meg duokróm és metál lakkokkal. A többi körmömön lévő minta megértéséhez az 1. inspirációs képet kell nézni. A kék az a páva nyakát jelképezi, a zöld kis pikkely szerű akármik pedig azokat a kisebb tollakat a nyak mellett (katt a képre és akkor jobban látjátok miről beszélek).
Sajnos minősíthetetlen fényviszonyok mellett voltam kénytelen fotózni, így a kék szín nagyon érdekesen néz ki mindegyik képen, a valóságban nem ennyire élénk, a többi szín nagyjából rendben van.


Nekem nagyon tetszik a végeredmény, élőben igazán hangulatos, de sajnos nem sokáig tudtam élvezni a látványát, mert ma délután 6-kor jön a Manikűrvadász, és arra is kellett manikűrt készítenem (jelenleg  már az van rajtam, de nagyon bánom, hogy le kellett mosni ezt a pávásat :( ).

Nagyon örülök, hogy végre nekem is sikerült pávatollas nail artot készítenem, eddig ez kimaradt a repertoárból. 





Hogy tetszik?


7 megjegyzés:

  1. Ezek a tollak *_* *_* Nagyon jó vagy!

    VálaszTörlés
  2. szépséges *-* már instán is néztem, hogy beszarás annyira szép!! : DD

    VálaszTörlés
  3. Azok a szép tollak!!!!! Megint csodásat alkottál :)

    VálaszTörlés
  4. Mindig csak bámulok, miket festesz...gyönyörű

    VálaszTörlés
  5. Keresem az állam, ez (ismét) gyönyörű! :O

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a kommenteket, örülök, hogy tetszik nektek! :)

    VálaszTörlés