kedd, november 04, 2014

Born Pretty Store Qgirl-010 nyomdalemez teszt


A hetet ezzel a Born Pretty Store-tól tesztelésre választott nyomda lemezzel kezdeném. Igazából mindig elhatározom, hogy több nyomdalemez nem kell nekem, mivel nem sokszor veszem elő őket, de egyszerűen nem tudok ellenállni 1-2 mintának...Erről a lemezről a tyúkláb mintára emlékeztető, illetve a kacskaringós/gótikus minta fogott meg első pillantásra, de a használat közben még az apró körökből álló minta is nagyon megtetszett. A mai tesztben megmutatom az összes nagy mintát a körmömön (videót is készítettem), illetve azóta már rendes nail artban is használtam az egyik mintát, arról is tettem be pár képet.
A videót HD minőségben nézzétek! :)

Kezdeném is a lemez minőségével, ami elég vegyes képet mutat. Ahogyan a nyomdázott körmeimen is látszik a hullámos és a kacskaringós minta gyengébben teljesített, mivel vékonyabb a vájat, majd a lenti nail artban is a kacskaringós mintát használom és ott viszont már szebb lett a nyomdázott minta. Valószínűleg az én gyakorlatlanságom is benne van a pakliban, az ilyen vékonyabb mintáknál jobban oda kell figyelni a nyomdázási folyamatra.


A többi mintával nem volt gondom, a négyzetrácsos kicsit elcsúszott az igaz, de azért 100%-ban az én bénázásom a felelős :D A mutató és középső ujjamon lévők lettek a kedvenceim.
A lemezre összességében azt tudom mondani, hogy BPS minőség, nem csúcsszuper, de teljesen használható. Alaplakknak az A-England Briar Rose-t, nyomdázáshoz pedig az Essence fekete nyomdalakkját használtam.

Ha tetszik a lemez, akkor INNEN rendelhetitek meg, most ráadásul akciós is.
A CSBQ10 kód használata 10% kedvezményt biztosít a vásárlásotok végösszegéből.






És íme a rendes nail art a lemezzel. Itt már sokkal jobban kirajzolódik a minta, jobban figyeltem a festék lehúzásakor és a nyomda párnára nyomáskor is. Persze még most sem tökéletes a minta, jó pár rész hiányos. 





Melyik a kedvenc mintátok a lemezről?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, a nail art bámulatos!!!

    VálaszTörlés
  2. Szuper a videó és csodás lett a második mani is! :)
    Egyszerűen imádom a munkáidat, hihetetlenül tehetséges vagy! *.*

    VálaszTörlés
  3. Úúúú ez a lila mani valami brutálszép

    VálaszTörlés
  4. Ez a nail art valami eszméletlen *_* Nagyon nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a nyomdás körmök, aztán megláttam a Pandorás manit, hááát, egyik sem múlja felül, csodaszép!!

    VálaszTörlés
  6. azért az mond valamit, hogy még az enyhén szólva nem csúcsszuper nyomdalemezzel is gyönyörű manit csinálsz!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok a kommenteket, örülök, hogy tetszenek a manik, főleg a lila ^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a lila mani. :3

    VálaszTörlés