szombat, augusztus 02, 2014

Lakkteszt | China Glaze - Passion & Golden Rose Carnival 07


Mostanában rá vagyok kattanva a glitterekre, így megint egy glitterekkel tarkított bejegyzés következik :) A China Glaze - Passion lakkját nyomdázás céljából vettem meg, de természetesen nem álltam meg, hogy ne kenjem fel önmagában. Szeretem az aranyat a körmeimen is, de elég ritkán hordok full arany vagy épp csak 1 körmös arany manikűrt, nem is értem miért...Na de most bepótoltam rendesen, a Passion mind a 10 körmömre felkerült.


Nem hiába tökéletes a nyomdázáshoz, hiszen már egy rétegben is nagyon jól fed, de azért így egész körömfelületen kell belőle a 2 réteg. Egész gyorsan száradt, és csak nagyon picit csíkozott (majd lesz közelebbi kép a csíkozódásról). Selyem fénye van, nagyon különleges, nekem eddig csak fólia hatású (lásd Orly - Glitz & Glamour) arany lakkom volt - és 1-2 régi Moyra, Aden lakk, ami inkább glitteres volt mintsem ilyen igazi arany lakk. A Passion színe is nagyon különleges, meleg tónusú, már-már barnába hajló, picit bronzos, tehát nem az a citrom vagy épp narancssárga tónusú vad arany. Egyfolytában az Avon Arabian Glow termékcsaládja jutott róla eszembe, és tényleg, ha ránéztem a kezemre leginkább valami arab hercegnőnek éreztem magam aki a selymek között ül a félhomályban, arany ékszereivel felékesítve. Na hát ez elég ömlengős lett, de ha egyszer így van akkor így van :D




A csíkozódás nyilván csak közelről látszik, egyébként észrevehetetlen.





Egészen véletlenül akadt össze a Passion és a Golden Rose. Egyszerre rendeltem őket, és ilyenkor az összes új lakkot fel szoktam kenni vagy a körmeimre vagy körömmargarétára vagy akár egy darab papírra. Most is így tettem. Ilyenkor a glitteres fedőlakkokat is kipróbálom, mégpedig az új lakkokra kenve. Valószínűleg eszemben sem lett volna arany lakkra kenni ezt a fedőlakkot, így viszont felfigyeltem rá, hogy nem is olyan rossz ez a páros. A vidám, élénk glitterek egy kis komolytalanságot csempésznek a sejtelmes arany manikűrbe.


Nagyobb, közepes és apró hexagon glitterek, illetve apró és nagyobb szálas glitterek alkotják ezt az enyhén korallos rózsaszín egyveleget. A színére külön kitérnék, mert tudjátok ahány monitor annyi változat. Szóval, fájó szívvel mondom ki, de a színe rózsaszín. Nagyon szeretném azt hinni, hogy teljesen korall, de több benne a pink mint ahogy először gondoltam. (A fenti ecsetes kép egyébként az én monitoromon teljesen színhűnek látszik.) Azonban tényleg van benne egy kis korallos tónus, ami nagyon különlegessé és számomra is szerethetővé teszi. Talán a görögdinnyének van ilyen színe.


A lakk átlagosan gyorsan szárad, már egy rétegben is sok glitter kerül a körmünkre, ezért én is csak egy réteget használtam. Azonban egy kicsit igazgatni kell, hogy mindenhová jusson a glitterből, illetve esztétikailag nagyjából rendben legyen az összkép. Fedőlakk nem árt rá, illetve figyeljünk arra is, hogy közvetlenül a lakkozás után nézzük végig és igazgassuk meg a köröm szélét, hogy ne lógjon le róla félig a szálas glitter mert az egyben csúnya és karcoló is :)



Nem tudom mennyire látszik a makró képen, de az apró szálas glitterek egy ici-picit világosabb színűek, rózsaszínesebbek, de tényleg csak egy picurkát, ez viszont mégis elég ahhoz, hogy egy kis dimenziót kapjon.



Szokás szerint kipróbáltam még egy pár színen. Nekem leginkább szürkén, kéken, lilán és fehéren tetszik. Talán még egy szép hideg tónusú pasztell sárgával is összepárosítanám, de a zöldek közül egyik sem jutna eszembe...talán a menta. Na majd még próbálkozom vele :)



Hogy tetszenek a lakkok?
A Golden Rose melyik alaplakkon tetszik a legjobban?

8 megjegyzés:

  1. Úúúú, tudod nekem gyengém az arany, mit is mondhatnék... ez a CG lakk fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. hm nem tudom. nekem ez a fedőlakk most nem jön át,arany alaplakkon.
    a cg nagyon szép,de nem hiszem,hogy magamon tetszene.

    VálaszTörlés
  3. nekem a CG lakk nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. A CG megvan, de csak nyomdázok vele. A GR pedig a fekete alapon a legszebb számomra, de szerencsére nem vagyok glitter imádó, ezért nem is lesz ilyenem :)

    VálaszTörlés
  5. Az arany nem a kedvencem, tényleg szokatlan ez a párosítás, de aranyhoz igazából minden szín megy :) Nekem a fehéren és rózsaszínen nagyon tetszik ez a glitteres lakk, sőt a szürkén sem rossz.

    VálaszTörlés
  6. Ezen az arany színen nagyon jól mutat! :)

    VálaszTörlés