péntek, május 16, 2014

HAUL | Fragrance Direct #2


Ismét hatalmas ámokfutásba kezdtem a Fragrance Direct-en, és megint sikerült jócskán feltankolni a szebbnél szebb lakkokból. Ugyan még a legutóbbi rendelésem alanyait sem sikerült mind megmutatni a blogon, de máris itt van a következő adag. Aki esetleg nem ismerné a FD webshopot, az előbbi linken olvashat róla pár szót. Megint nem kellett bennük csalódnom, a csomag 7 munkanap múlva megérkezett, szépen becsomagolva, sérülés és hiba mentesen. Hosszas swatch nézegetés után 23 lakkra sikerült leszűkítenem a kört, nézzétek csak milyen jól mutatnak együtt:


Sok lakk teljesen egyformának nézhet ki a képeken, de mivel már mindet kipróbáltam 1-1 körmön (mert ugye nem lehet kibírni, hogy ne essen neki az ember...Patience: not available), és bizton állíthatom, hogy mindegyik csodaszép és jól láthatóan eltérő árnyalat. Még ha egyik-másik nem is úgy néz ki teljesen mint az előtte oly sokat nézegetett swatch, azért mindegyik tetszik. Egyedül az egyiket bántam meg, hogy megvettem, majd lejjebb kifejtem melyiket és miért :)


A Sally Hansen lakkokkal az első körben sem volt problémám (eltekintve az ecset sörtéinek nem túl egyenletes vágását), úgyhogy most is szemezgettem a márkából. A Pumice egy világosszürke lakk egy kis zöld beütéssel, míg az Ion még világosabb szürke, barnás tónussal. Gyönyörű nude lakkokkal is találkozhatunk, nekem a Shore-ly!-ra esett a választásom. Szerettem volna egy jól fedő pasztell sárgát is (hát nem lesz jól fedő sajna :S), ő a Yellow Kitty, és végül egy szép lila lakkra is fájt a fogam, ami nem úgy néz ki mintha fekete lenne, ez pedig a Plum Luck.


Mivel a Manhattan lakkok darabja 0,99 font volt ezért ott is körbenéztem, hiszen eddig nem volt túl nagy panaszom a márkára. A Rock Topia kollekcióból legszívesebben mindegyik lakkot elhoztam volna, de végül a 6-os teal, a 3-as barack és az 5-ös piszkos teal apró csillámokkal került a kosaramba. Az M&Buffalo kollekcióból egy csodás "jeges" lila lett az enyém. Ez a lakk nagyon tetszik, apró ezüstös csillámok vannak benne, csodaszépen mutat felkenve.


A Revlon lakkokat is nagyon megszerettem, ezúttal az Emerald névre hallgató zöld lakkot választottam, ami meglepő módon olyan pigmentált, hogy egy rétegben TÖKÉLETESEN fedett. A Varnished egy metál barnás-szürke, és nem is csíkoz annyira mint amennyire gondoltam, hogy fog. Az egyetlen csalódásom az Astor Lagoon Lace, amiről azt hittem, hogy ÍGY fog kinézni, nos nem így néz ki, ráadásul nagyon gyatra a fedése és iszonyatosan befogta a zselét a körmömön. Viszont glitter sandwich-hez szerintem fogom szeretni.
Van még itt két Maybelline lakk, az egyik a pasztell lila Lilac Charm, a másik pedig a piszkos lila Purple Storm.


A végén pedig jöjjön sok-sok Rimmel lakk. Mi sem bizonyíthatná a rózsaszín felé történő nyitásomat, mint hogy megvettem a Cocktail Passion-t, ami egy érdekes árnyalatú rózsaszín, majd meglátjuk mennyire fogom szeretni. Vettem egy középkék lakkot is, a My Denim-et, illetve egy babakéket is a Peppermint személyében. Egy újabb teal árnyalat a Sea Green (úgy látszik a teal most nálam nagyon adja :D). Szükségem volt egy sötétszürkére is, ő a Man Overboard, illetve régóta szerettem volna egy sötétebb barack színt is, ezért került a kosaramba az Apricot Punch. Nagyon megörültem, amikor a Space Dust lakkokat is megláttam a webshopban, mert a zöld Total Eclipse-re mindig is fájt a fogam (kettőt is vettem belőle ;) ). A Sky High-ról azt hittem kékebb lesz, merthogy így élőben eléggé teal, de így is nagyon tetszik. A kedvencem pedig utoljára maradt, ő a Misty Jade, ami egy szinte megfoghatatlan árnyalat, határozottan zöld, de nem menta, de nem is világos teal, áááh...nem is tudom leírni milyen, de hamarosan úgyis láthatjátok, mert őt hozom először teszt formájában :)
Ha valamelyik lakkra nagyon kíváncsiak vagytok, akkor írjátok meg kommentben és akkor azokkal kezdem a tesztelést!

Ti vettetek valamit mostanában?

15 megjegyzés:

  1. Ohh, hat en imadok a neten vasarolgatni ezt azt :) ebay,iherb,sportsdirect, aliexpress....nagyon jó dolgokat fogtam ki. Erre itt ez az oldal. Miért kellett nekem ezt most meglátni?! :))) És persze egyben köszönet és hála hogy megmutattad, mert fenemód tetszik :) Szuper dolgokat vettél, habár nekem pont a manhattan rocktopia narancsszín megvolt (dm ajándékcsomagban volt), de azonnal tovább is adtam rajta, mert valamiért nekem nem működött :( Így elnézve, nem is értem miért :) Mostmár mindegy :)

    VálaszTörlés
  2. a manhattan lakkokból én is vettem,m&buffaloagyon szuper :) nagyon jó lakkokat választottál. :)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, mert kékes-zöld mániámat élem most én is! :D Szóval a Rimmel: Sea green-t szívesen megnézném, és egy sötétszürkére nekem is fáj a fogam, szóval legyen: Man Overboard. :)

    VálaszTörlés
  4. .a Revlon Emerald nekem is megvan, tenyleg jol fed, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda kincsek :) Különösen a Rimmelnek és a Manhattannek vannak jó színei.

    VálaszTörlés
  6. Hú, mennyi sok szépség!!! Mennyi a szállítási díj?

    VálaszTörlés
  7. jajj de guszták ezek így együtt! bármi jöhet, imádni fogom úgyis. :)

    VálaszTörlés
  8. Csak ne lenne olyan drága a szállítás.. :(

    VálaszTörlés
  9. minden lakkot szeretnék látni így egymás után. :D

    VálaszTörlés
  10. Úristen mennyi szépség :o :D nem is tudnék egyet választani, mert mind tetszik :) a teal árnyalatokat én is nagyon kedvelem :)

    VálaszTörlés
  11. Mennyi gyönyörű lakk! :) A Pumice-t néztem, de sajnos lebeszéltem magam. A Total Eclipse nálam is kívánság listás.

    VálaszTörlés
  12. mennyi minden. O.o Szupeeer dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  13. Névtelen: Szintúgy, állandóan a webshopokat bújom :D A barack lakkot még nem biztos, hogy szeretni fogom magamon, de nagyon szerettem volna már egyet, úgyhogy hátha :D
    Mdollas Nails: Az M&Buffalo a 2. kedvencem :)
    I made it! I love it! Blog: Okés, akkor a Misty Jade után jön a Sea Green! :)
    Bar- BeautySale Blog: Szuper lakk,nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól fed, mert azért a többi Revlon lakkom igencsak 2 réteges.
    Audrey80: Bizony, nagyon szép színei vannak. Már alig várom, hogy mindet kipróbáljam 10 körmön :D
    T.Andi: A szállítás 5,99 font, szerintem annyira nem vészes,pláne ilyen árak mellett nekem teljesen megéri.
    dyna: :) hihi, én is így vagyok vele.
    Zita: A szállítás így elsőre sok lehet, nyilván nem 5 db lakk esetén éri meg, de már 10 lakknál simán megéri, pláne olyan mennyiségeknél amit én szoktam rendelni. :D
    Manna: Rajta vagyok az ügyön! :D
    Elíz: :) Én se nagyon tudom hogy legyen a sorrend, az első pár után lehet majd csak találomra kikapok egyet a tömegből :D
    Hatás Lakk: Én nagyon szeretem a piszkos színeket, a Pumice nagyon szép szerintem, tényleg kár, hogy lebeszélted róla magad.
    M.: :) köszi, örülök, hogy tetszenek.

    VálaszTörlés
  14. Hűha mennyi... :) Nem lett kicsit sok a kékes-zöldes-türkizes árnyalatokból? :D Minimum hatot számolok. :D

    VálaszTörlés
  15. A sötétlila SH nekem is van és nagy kedvencem! :)

    VálaszTörlés