kedd, március 18, 2014

Lakkteszt | Manhattan Lotus Effect - Emerald Green


Hát lányok teljesen szégyenlem magam a kevés bejegyzésért amit az utóbbi időben produkáltam, de sajnos még mindig el vagyok havazva. A hét végére próbálom rendezni soraimat és visszatérni a megszokott kerékvágásba.
Ma viszont lakktesztet hozok egy csodás zöld lakkocskáról ami nekem tavaszi lakknak is elmegy, hiszen tele van arany csillámokkal és így egy kellemes, világosabb zöld színt kapunk ami csak úgy szikrázik.


Azt hittem, hogy majd nem fogom tudni önmagában használni, de meglepő módon 2 rétegben fedett, most is így láthatjátok a képeken. De azt is meg kell említenem, hogy topperként is igencsak jól teljesít, nagyon szép színhatásokat lehet vele elérni különböző sötétebb lakokon.


Teljesen meg vagyok elégedve vele, az ecsetet könnyű használni, a lakk állaga pont jó, átlagos idő alatt szárad, és viszonylag fényesre. Egész tartósnak is bizonyult, a sok kis csillám nagyon jól összekapaszkodik, így sokáig lehet benne gyönyörködni.
Nekem a színe is kifejezetten tetszik, szeretem a kicsit megfoghatatlan színű lakkokat, de azt is tudom, hogy a zöld nem egy előszeretettel viselt szín a körmökön (úgy általánosságban), tudom, hogy közületek sem mindenkinek fog tetszeni. Ha önmagában túl tömény vagy túl zöld akkor meg lehet próbálkozni egy sötét színen fedőlakként, úgy is nagyon szép. Számomra mindenképp megérte az érte kiadott 399 Ft-ot :)




Mit szóltok hozzá?
Szívesen hordotok zöld lakkot?

15 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, szeretem a zöld színt, és ez a lakk csodás. :)

    VálaszTörlés
  2. egyik kedvenc színem :)
    különleges ez a lakk,nekem nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Én is nézegettem ezt a lakkot, de pont azért nem vettem meg, mert féltem, hogy nem fedne, és úgymond tele a padlás az ilyen gyér fedésű lakkokkal. De örülök, hogy ez nem olyan. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól néz ki ez a lakk, én szívesen hordok zöldet a körmeimen :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk, még nem próbáltam a Manhattan-től semmi,t de lehet, hogy ez változni fog? :)

    VálaszTörlés
  6. nem vagyok egy zöld lakkos (se kék, az átlag női piros, narancs, korall, pink, nude, taupe vonalon mozgok), de nagyon tetszik.
    mondjuk a csillámos némileg más kategória, mert abból még az amúgy mellőzött színek is sokkal szemet gyönyörködtetőbbek. ^^ pár éve nem gondoltam volna, h ilyen hülye szarka leszek e téren... :D

    VálaszTörlés
  7. atyagatya, de jól néz ki

    VálaszTörlés
  8. Szép!Én nagyon szeretem a zöld lakkokat, bár ritkán hordom, mert annyi jó szín van! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi lányok a sok kommentet, örülök, hogy ilyen sok mindenkinek elnyerte a tetszését a lakk :)

    VálaszTörlés
  10. hűűű ez nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Van vagy öt zöld lakkom, mindenkinél kiveri a biztosítékot, aki kicsit konzervatívabb :) De egy hozzáillő ruhával mindig tökéletes páros :) Ez is tetszik.

    VálaszTörlés
  12. Én sem tudtam ellenállni ma ennek a színnek. Meg is vettem pár szintén leárazott barátjával együtt :D

    VálaszTörlés
  13. Hát ez valami csodaszép! Azt hiszem, körül kell néznem alaposan, hátha még le tudok rá csapni :-)

    VálaszTörlés