vasárnap, január 26, 2014

I Need Inspiration! #25 *Nails Edition

HOL lehet ilyen gyönyörűséget kapni???!!! Duo(trio :D)króm a javából!

Piros pöttyös :)

<3<3<3 (Kár, hogy a hüvelyk ujját kihagyta :D :D)

Igaz nem hordanám, de a kézügyesség figyelemre méltó!

Rég elmúlt már karácsony, de ezt a csodaszép kézzel festett alkotást nem hagyhattam ki! Tud a leányzó!

Skorpiós :)

Bármikor hordanám!

Leginkább a topper tetszik, de egyébként az egész mani nagyon rendben van.

Tavaszváró virágos, pasztelles, pöttyös :)

Csoda Illamasqua lakk *-*

7 megjegyzés:

  1. Az első nekem is kellene, győnyörű. Van egy bogárszárny fülbevalóm, az nagyon hasonló színű, milyen jól passzolnának egymáshoz. :) Remélem találunk valami hasonlót!

    VálaszTörlés
  2. A második és alulról a negyedik a kedvenceim :) Nagyon jókat válogattál össze!

    VálaszTörlés
  3. Az 1; 2 és az utolsó lakk csodás! :)

    VálaszTörlés
  4. de durva hogy kimaradt a hüvelykujj.mekkora hiba :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. A zöld-fekete tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  6. Kati: Jó lenne egy hasonló, valóban. Bár én eddig ehhez képest igen gyér változatokról tudok csak :(
    Szilvia: Örülök, hogy tetszenek :)
    Moon Angel: Nem bánnám én sem ha a kezembe kaparinthatnám őket :D
    Mdollas Nails: :D :D hát kicsit benézte a lány, de elnézem neki, mert a többi köröm viszont eszméletlenül tetszik, és esélyes, hogy én is megpróbálkozom valami hasonlóval :D
    Elíz: Ugye? Nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik az a fekete-teal topper, és az illamasqua lakk is. :)

    VálaszTörlés