szombat, január 21, 2017

Nailmail x Moo Moo's Signature kollab lakkok

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

Az utóbbi időben elég szerencsésnek mondhatom magam, ugyanis a Femme Fatale kollab lakkok után a Moo Moo's Signature-rel is kollaborálhattam, erre pedig a lehetőséget a Nailmail Arabellája volt olyan kedves biztosítani, ez úton is nagyon szépen köszönöm ezt az életre szóló élményt :)
A címben lévő többesszám arra utal, hogy a Nailmail store exclusive lakkjainak köre az én kollab lakkomon kívül még további kettővel bővül, amit Edina (Lakkomlakkom blog) ill. Madlen alkothatott meg. Még nem láttam egyikőjükét sem, de mire ezeket a sorokat olvassátok, én már a Nailmail-en nézegetem őket :)


 Ötletem már megint rengeteg volt, de végül egy olyan színkombináció mellett döntöttem, amit régóta nagyon izgalmasnak találok, mégpedig a teal és a lila/magenta kombinációját.

Az alap tehát egy piszkosabb teal, pici lila metál glitterekkel, pici cseresznye színű holo glitterekkel, zöld multikróm pelyhekkel és némi holografikus csillámmal.

Az összképről pedig Mei Mei és én is a sellős téma felé asszociáltunk, így közös erővel Untouchable Mermaid-nek neveztük el a lakkot :)


A pelyhek miatt egy jellysebb formulára volt szükség, ezért én a 3 vékony réteget ajánlanám, de rövidebb körmön talán 2 vastagabból is ki lehet hozni.
Nem szárad túlságosan érdesre, de azért nyilván a glitterek miatt szükség lesz egy vastagabb réteg fedőlakkra.


Ha még nem tettétek volna, akkor látogassatok el a Nailmail honlapjára, ahol mindhárom lakkról találtok képeket, illetve Edina blogjára is.
A lakkokat kizárólag a Nailmail-től lehet megvásárolni.

Még egyszer ezer köszönet Arabellának és Mei Mei-nek ezért a csodás lehetőségért <3


3 megjegyzés: