csütörtök, november 05, 2015

Vintage Roses


Már valószínűleg tudjátok, hogy az egyik kedvenc mintám a rózsaminta. Többféle verzióban is megfestettem már, ma egy kicsit vintage, bazsarózsa jellegű vonalat választottam, amit először az idei 31 napos kihívásnál próbáltam ki (bejegyzés ITT).
Alapnak egy semleges lakkot választottam (már amennyire az ILNP Maiden Lane semleges tud lenni :D) és erre kerültek a szokatlan és picit búskomor sárga illetve kék rózsák. Ősszel nekem ilyen a virágminta.


Szokás szerint először fehér akril festékkel festettem meg a virágok, levelek alapját. Ez talán plusz lépésnek tűnhet, de szerintem nagyon fontos, mert bár valamennyire látszódna az (olcsó Ebay-es) akril festék a sötétebb alapon, de nem lennének szép élénkek a színek.
Nekem nagyon tetszik az összkép, még akkor is ha kicsit amolyan elszáradt, fakó rózsa hangulata van. Sőt, talán pont emiatt tetszik ennyire.





Hogy tetszik?
Szeretitek a rózsamintát?

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, mint mindig! Én csak nyomdázni szoktam, tegnap éppen rózsamintát holos pirosra, de ez véletlen, ritka nálam ez a minta.

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett, nagyon tetszik a színválasztás, és mint mindig most is profi munka. :) *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az egész manikűr hangulata!!!

    VálaszTörlés
  4. Foleg a kek rozsa annyira tetszik! Milyen ecsetet hasznalsz az ilyen vekony kis vonalak rajzolasahoz?

    VálaszTörlés
  5. Nekem is pont azért tetszik, mert nem szokványos, igazi őszies hangulatú. No meg a rád jellemző kidolgozottság itt is megfigyelhető.

    VálaszTörlés