péntek, július 10, 2015

WNAC2015 | Gradient animal print


A júliusi WNAC témája a színátmenet, ezen a héten pedig mindezt egy állatmintával karöltve kellett megoldani. Ha állatminta akkor nekem egyből a kígyó/krokodil minta ugrik be, a párduc mintát kicsit elcsépeltnek tartom, ráadásul abban nincs is akkora kihívás :)
Alapnak a Rimmel Lycra Pro 371 Sea Green-t és a China Glaze Highlight Of My Summer-t (amiről sürgősen írnom kell bejegyzést, ugyanis a kedvenc nyári színemmé vált) szivacsoztam fel a körmeimre úgy, hogy a CG legyen középen a Rimmel pedig két oldalt. Ezt egyébként úgy lehet a legegyszerűbben megoldani, hogy a szivacsra egy vékony sáv CG, t és egy szintén vékony sáv Rimmelt kenünk, és ezzel először a körmünk egyik felét nyomkodjuk össze, majd pedig a másik felét. Nem kentem a gradient alá fehér alapot, így is szép erőteljes színeket kaptam.


Erre a színátmenetre festegettem fel szabadkézzel a kígyó/krokodil mintát, amihez EZT a képet használtam fel segítségül. Így közelről nézve nem lett a legprecízebb, de normális távolságból baromi jól nézett ki.




Melyik a kedvenc állatmintád?

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, a zöld CG lakk nekem is nagyon tetszik. (Állatmintát nem szoktam viselni, se körmön, se ruhán.)

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem nyomda... Ismét hihetetlenül jót alkottál! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, vagány! :)

    VálaszTörlés
  4. Jáj de kígyó! :D
    Közelről nem precíz???? Én azt hittem nyomda amíg el nem olvastam az utolsó előtti kommentet. :D

    VálaszTörlés