péntek, június 19, 2015

WNAC June | Turquoise Patterns


Ez az első nail artom másfél-két hét kihagyás után (amiket az elmúlt 2 hétben láthattatok a blogon azok már hamarabb készen voltak), és hát elég spontán módon született, mert eszembe jutott tegnap délután, hogy meg kellene nézni milyen témák vannak a júniusi WNAC-ben. Megláttam, hogy valamilyen türkiz mintát kell készíteni, először nem is villanyozott fel különösebben, mivel a türkiz szó hallatán egyből a türkiz kő jutott eszembe, és nem akartam olyat készíteni, amit már velem egyetemben millióan elkészítettek (ITT - plusz nevessünk közösen egy jót a képeken :DD most komolyan...mi az a fogyatékos kéztartás? :DDDD), de aztán csak nem hagyott nyugodni a dolog, és végül megszületett az ötlet. Mert ha türkiz kő, akkor türkiz köves ezüst gyűrű, igaz? :)



Először papíron nekiláttam megtervezni a mintát, majd kifestettem a körmöm az OPI Push and Shove-val, mert ennél realisztikusabb, krómosabb ezüstöt keresve sem találhatnék. Ezután a türkiz köveket festettem meg akril festékkel, végül pedig a gyűrű mintáját, szintén akrillal. Fedőlakkot csak a kék kövekre tettem, hogy a fedőlakk egy picit se tompítson a krómosságból. Így nem lesz valami hosszú életű ez az alkotás, mert a Push and Shove nagyon gyorsan kopik, de nekem különben sem ez a lényeg, hanem hogy alkothassak végre.

Baromira tetszik a végeredmény, és nail artozni is baromi jól esett, még ha meg is fájdult közben a hátam :)




Szeretitek a türkiz köves ezüst gyűrűket?

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, mint mindig. Nekem az előző verzió is tetszik, a kéztartás meg csak jobb lett :)

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő! Eredeti és hatásos, na erre mondom én, hogy "LexaTurboVersion" :)))))
    Hogy sikerült ilyen élethűen elkészíteni a türkiz erezetét?

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép lett ez az alkotásod is, nem semmi! Kár érte, hogy nem volt tartós, mert ez megérdemelte volna a többnapos viselési időt :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami hihetetlen mesecsodaszép *-* Egyébként tényleg rengeteget fejlődtél fényképezés terén is, engem pedig megtaníthatnál a jelenlegi kéztartásra, mert egyszerűen képtelen vagyok normálisan tartani az ujjaimat :D

    VálaszTörlés
  5. Nos, nekem beauty blogom van, de körmöt nem nagyon pingálok, mert csak most növesztettem és egy körömlakkom van. De! A magyarblogok.hu-n megláttam ezt a szépséget és nem tudtam elmenni mellette szó nélkül! Ez a legcsodálatosabb, legizlésesebb, legmenőbb, legbohémabb, legkeletiesebb köröm, amit valaha láttam és emelem kalapom!! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez valami elképesztően szép! *.*

    VálaszTörlés
  7. És újra meg újra tudod még fokozni a dolgokat. Csodálatos! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett! :) Egyébként én úgy tartom a kezemet, mint Te a linkelt bejegyzésben :( :D Azt vettem észre, hogy a gépemmel nem tudok normális képeket lőni, mert nem készít túl jó makro fotókat, márpedig ahhoz, hogy ilyen kéztartású fotókat tudjak lőni, mint amilyen a Tied is itt most, olyan kellene szerintem. De majd próbálkozok azért! :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem nem a kedvencem a türkiz kő, akkor már inkább malachit vagy dioptáz, esetleg smaragd vagy pirit. Viszont a maniban nagyon tetszik a kövek kidolgozása.

    VálaszTörlés