vasárnap, március 22, 2015

I Need Inspiration! #85

Csodaszép gyűrű <3 Igazából nem nagyon vagyok oda a strasszos, cirkonos köves gyűrűkért, akkor már inkább valami kristály/ásvány, de egy ilyen még simán belefér számomra is. De főleg azért mert háromszög is van benne *-*


Szárított virág a nail artban. Kinek tetszik? Én döntésképtelen vagyok ez ügyben :D

Mmmmm...szépséges ear cuff...

Hideg tónusú smink <3 Imádom a barna matt tusvonalat, de ha jól látom ez dupla tusvonal, van ott egy szuper vékony fekete is!

Na ezt a nail artot TUTI le fogom koppintani...csak más színekkel. Áhhhhh IMÁDOM!

Holografikus cipellő <3 Tudjátok, nem vagyok high heels párti, nem hordanám, de minden nap kézbe venném és nézegetném :DDDD

Óh, hát ez annyira nagyon könnyed és egyszerű...plusz most elsétálgatnék én is a tengerparton...

:DDDDDDD

Hát ez most nagyon tetszik. A nude kifinomultsága és a szegecsek vagánysága egy maniban <3

És megint egy full szürke, de mégis élettel teli összeállítás <3

6 megjegyzés:

  1. Az a gyűrű tényleg gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  2. A smink és a gyűrű tényleg csodaszép!!

    VálaszTörlés
  3. A gyűrű nekem is tetszik és az első nail art :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megtetszett a gyűrű, mint sok mindenki másnak, gondoltam akkor kép alapján rákeresek, hátha... Nos, meg is lett, bár én személy szerint kb sokkot kaptam o.O https://www.etsy.com/listing/184584157/025-carat-trillion-wedding-set-with-a?ref=pg_view_4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pfff...:DD hát van érzékem azért beleválasztani. És én még lecirkonoztam :DDDDD Most nagyon nevetek :D Köszi a linket!

      Törlés