szerda, július 02, 2014

Shells and Stars


Ezt a manikűrt még a Born Pretty Store nyári versenyére csináltam, lesz majd egy másik mani is, hamarosan azt is megmutatom. A koncepció a következő volt: korall lakk (mert a kéken kívül a korall a másik szín ami a nyarat és a tengerpartot juttatja eszembe), "kagylóhéj csillogás" és kagylóminták.


Vékony ecsettel és fekete lakkal rajzoltam meg a kis kagylókat, csigákat és a csillagot, a gyűrűs ujjamon kevés sikerrel, de egy fésűkagyló látható. A középső ujjamon lévő csiga tetszik a legjobban, utána pedig a tengeri csillag :) Mivel a manikűrbe akartam egy kis kagylóhéj csillogást (bocsi, erre nem tudtam jobb kifejezést kiagyalni :D) is belecsempészni, ezért a nude alapszínbe nyomkodtam egy kis mica pelyhet, amiről már ITT írtam.




Felhasznált lakkok:

Jollie France 59


Hogy tetszik? :)

9 megjegyzés:

  1. Először azt hittem, nyomdázás :) Nagyon szép és nagyon nyári!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó,igazán nyári lett:)

    VálaszTörlés
  3. Én is azt hittem, nyomda. (-: Nagyon jól sikerült, és a színek is olyan szépek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!!!!Nekem a kisujjadon lévő kagyló is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki nagyon! :) Megnéznék hasonlót csupa sellő színekben is! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper! Ügyes vagy, mindig is mondom :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett. A színek és a minta is nagyon tetszik. :) Nekem is a középső ujjad a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  8. Audrey80: :) köszike! nyomdázni nem nagyon szoktam kis mintákat, csak egész körömfelületeseket. Meg egyébként is, kézzel festeni nagyobb kihívás :)
    Nóra: Köszi! Örülök, hogy tetszik!
    Myrrky: :) köszönöm!
    Manna: Köszi! :)
    pampuska: :) köszi! Nekem az a 3. kedvencem :D
    Elíz: :) köszi! Hmmm...jó ötlet! :)
    Timi: :D :D kösziiiiiii
    Thimmyke: :) köszönöm!

    VálaszTörlés