szerda, december 18, 2013

Itt költsd a pénzed! - Webshopok amik beváltak


Nemrég engem is megkeresett a Foodpanda marketingese, hogy partnerkedjek velük össze, és a beleegyezés után már az agyam azon kattogott, hogy akkor egy ilyen webshop ajánlós bejegyzés keretében összeszednék pár, nem körmös webshopot ami nekem bevált, és szívesen ajánlanám Nektek is. Na lássuk akkor a top4 online boltot, ahol szórhatjuk a pénzt :D


A megkeresés után ki is próbáltam őket, és minden zökkenőmentesen zajlott (hmm...fincsi pizza :D). Biztos igénybe fogom még őket venni, mert az oldal igényes, könnyen el lehet rajta igazodni, és mindig találhatunk kedvezményeket is. Mivel Debrecenben vagyok kolis ezért igencsak hasznosnak bizonyul ha épp elfogyott az elemózsia készletem és lusta vagyok kimozdulni, nem is beszélve a vizsgaidőszakról, amikor a könyvek bújása mellett kinek van ideje főzőcskézni?! Telefonos App is van, hogy a mobil függők se maradjanak ki a jóból :)
Szóval bátran ajánlom őket, az alábbi linkre kattintsatok:


Nagy ékszeres lévén az Ékszerszelence webshopot sem hagyhattam ki, nagyon szép és igényes ezüst ékszereket találhattok itt, illetve divatórák közül is válogathattok. Ajánlanám a borostyán gyűrűket, azok hihetetlen szépek (a szemfülesek felfedezhetnek pár ismerőst is a kínálatban :) ). 900 Ft a szállítási költség, futárszolgálat viszi házhoz a megrendelt szépsége(ke)t.


Aki régebb óta követ tudhatja, hogy imádok olvasni, azt sem tagadtam, hogy inkább a misztikus témákban utazom akárcsak a Szellemlovas, ami már régóta hű társam, legalább 30 könyvet rendeltem innen, a legtöbb Stephen King és Lőrincz L. László könyvet innen fogadtam örökbe :) Ami szerintem a legnagyszerűbb a webshopban, hogy antikvárium is működik rajta, tehát a használt, de jó állapotban lévő olvasmányainkat sokkal olcsóbban szerezhetjük be itt. Akárcsak a ruháknál, a könyveknél sem zavar a "second hand", eddig csak jó tapasztalataim voltak a használt dolgokkal kapcsolatban. Elő is rendelhetjük a még meg nem jelent könyveket, ezekre mindig 25% kedvezményt kapunk. 900 Ft-ért futárszolgálat viszi házhoz.


Egy időben elkapott ez az "éljünk egészségesen láz", ami nem is lenne rossz dolog, csak épp nem tudom betartani :D Akkor fedeztem fel ezt a webshopot és innen rendeltem xilitet, mindenféle liszteket és étrendkiegészítőket meg a jó ég tudja még miket :D Ez a dolog nem tartott nálam sokáig, de pl. a kókuszolajat azóta is innen rendelem, meg azért néha becsúszik ez-az a bio kozmetikumokból is :)
Itt egyébként szerintem MINDENT megtalálhatunk ha egészségesen szeretnénk élni a bio tisztítószerektől kezdve a vízszűrőkön át a témába vágó könyvekig.
900 Ft a futárszolgálatos szállítás.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése