vasárnap, október 09, 2016

Moo Moo's Signatures | It's All About Spooky

Read it in ENGLISH

 Holnap jelenik meg a Moo Moo's Signatures halloween-i kollekciója 4 izgalmas árnyalattal. Én nagyon szeretem az ilyen elborultabb, mindent bele lakkokat, ráadásul a Halloween is közel áll hozzám, úgyhogy nekem ez a kis minikollekció eléggé betalált. A plusz jó hír pedig, hogy a márka már Magyarországról is elérhető a Nailmail-nek hála.



FRANKENSTEIN'S MONSTER
 Hidegebb sötétzöld alap kevés holo szemcsével, ezüst fémpelyhekkel, arany-pink shimmer pelyhekkel és kék mikroglitterekkel. 
Nem túl pigmentált (ahogy általában a Moo Moo lakkok), ezért a 3 normál réteg kell belőle.



JACK-O-LANTERN
Élénk narancssárga jelly, holo shimmerrel, zöld-pink shimmer pelyhekkel és arany holo microglitterekkel.
3 rétegben fed.



THE CURSE OF DRACULA
Mély bogyós-boros alap élénk kék shimmerrel, holo csillámmal, kék minipelyhekkel és pinkes-pirosas pelyhekkel.
3 normál réteget használtam. 



DANGEROUS WEREWOLVES
Barna alap zöld-teal-kék shimmer pelyhekkel, bronz és piros mikrolitterekkel, holo csillámmal.
3 normál rétegben fed, 2 réteg fedőlakk ajánlott rá. 


A lakkok tehát holnap jelennek meg a Moo Moo's Signatures webshopban, de az újonnan nyílt magyar Nailmail-nél is megvásárolhatóak lesznek.

Nekem legjobban a Frankenstein's Monster és a The Curse Of Dracula tetszik.

Mit szóltok ezekhez a színekhez?

3 megjegyzés:

  1. Oh wow The Curse Of Dracula is stunning. I def need to grab that one. Gorgeous swatches, you show off these colours to perfection.
    Vicky xx
    @thepolishlist

    VálaszTörlés
  2. Ez a bocis márka valahogy nem nekem gyártja a lakkokat, de azért a sárga figyelemreméltó.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy megemlítetted a Nailmailt! :)
    Nem vagyok nagy kék- és lilabarát, de én most a The Curse of Dracula-t várom a legjobban, bár a sárga is érdekes.

    VálaszTörlés